توصیف مختصر
شهاب پروین پور پس از اتمام تحصیلات دوره متوسطه در رشته ریاضی فیزیک در سال 1382 در دانشگاه خوارزمی تهران (تربیت معلم سابق) در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به ادامه تحصلیل پرداخت. در سال 1386 در همان دانشگاه و در گرایش رفتار حرکتی در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شد. در سال 1389 با کسب رتبه یک  در دانشگاه تهران و در گرایش رفتار حرکتی وارد مقطع دکتری شد و پس از سه سال فارغ التحصیل شد و از سال 1390 تا کنون به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی در گرایش رفتار حرکتی مشغوا فعالیت می باشد. 
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
خوارزمی
تهران
ایران
86
2
کارشناسی ارشد
خوارزمی
تهران
ایران
89
3
دکتری
تهران
تهران
ایران
92
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
خوب
خوب
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر بازی های چالشی و غیرچالشی بررشد مهارتهای حرکتی دست کاری کودکان
شهرزاد حسینی رخ
2
تاثیر سبکهای فرزندپروری بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 5 تا 6 سال
حمید لطفی قونسولکندی
3
بررسی ارتباط بین اجزای آمادگی جسمانی مرتبط با سلامتی و خودپنداره بدنی در نوجوانان 14تا 16 سال
حمید صانعی پور
4
تاثیر یک دورهیادگیری مشارکتی بر اعتماد به نفس ورزشی انگیزش درونی خور کار امدی ورزشی و عملکرد مهارت های فوتسال
محمدرسول نام آوران
5
بررسی اثربخشی تمرین دوتایی بر یادگیری تکالیف شناختی و حرکتی
معین رحمنی
6
اثر تمرین کم‌خطا و پرخطا بر توسعه مهارت‌های حرکتی بنیادی ضربه با پا، پرتاب از بالای شانه و دریبل کردن کودکان 5 تا 6 ساله
مرضیه فلاح امینی
7
تاثیر بازخورد هنجاری بر تعادل و خودکارآمدی در کودکان اختلال هماهنگی رشدی
وحید پورحبیبی
8
اثر ترتیبی تمرینات ذهنی و بدنی بر انتقال جانبی فوری و تاخیری در یک تکلیف پرتابی در زنان مبتلا به همی پلژی
سونا قلعه
9
تاثیر بافت فشرده (جوراب و کفی طبی) بر دقت شوت فوتبالیست های ماهر و مبتدی قبل از و بعد از خستگی
محمد خرم روز
10
تعیین اثربخشی تمرین دوتایی بر یادگیری مهارت پات گلف با تاکید بر نقش واسطه ای خودکارآمدی و انگیزش
الهام رادمهر
11
نقش نیازهای روان شناختی پایه در یادگیری حرکتی خودکنترلی و انتخاب راهبرد : بررسی میانجی های یادگیری
روبیتا کمیلی
12
تاثیر انسداد تحت فشار بر رفتارجستجوی بینایی و پیش بینی مهارت حمله شمشیر بازان نخبه
جعفر بلالی وشمه سرا
13
تاثیر تمرینات گروهی و انفرادی بر کارکردهای اجرایی و سطح فعالیت بدنی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی
سروناز انوشه
14
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر رشد مهارتهای حرکتی دستکاری کودکان 4تا 6 سال
مهدیه رحیمی
15
تاثیر یکسال شرکت در مداخله مبتنی بر آموزش غیرخطی بر انگیزش درونی کودکان پیش دبستانی
سعید موسوی نصرتی
16
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر فرایند و نتیجه اجرای مهارتهای حرکتی بنیادی پرتابی کودکان 5-6 ساله ی دارای تاخیر رشدی
امیرحسین ابراهیم زاده
17
تاثیر تمرینات شناختی حرکتی و ادراکی بر عملکرد کودکان دارای ناتوانی هوشی خفیف
زهرا ملک ابادی زاده
18
تاثیر الگوهای آموزش خطی و غیرخطی بر انگیزش درونی، کینماتیک و یادگیری مهارت های پرتاب و دریافت کردن کودکان 7 تا 9 سال
فاطمه کردی
19
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر کنترل پاسچر و انگیزش درونی سالمندان
هاجر شیخ پور
20
اثر مقیاس بندی خودکنترلی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز
فرهاد استاد
21
اثر تمرین هوازی، تمرینات فوتبال و ویدیوگیم بر کارکردهای اجرایی، تصمیم گیری مخاطره آمیز و سطوح عامل نوروتروفیک مشتق مغزی در افراد معتاد به مواد محرک
علی حاج حسن طهرانی
22
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر ویژگی های کارکردی راه رفتن, مشارکت اجتماعی و کارکرد حرکتی درشت افراد دارای فلج مغزی
مجید ناصری
23
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر تعادل ایستا و پویای سالمندان
امیررضا پیری
24
تاثیر الگوهای آموزش خطی و غیرخطی بر انگیزش درونی، کینماتیک و یادگیری مهارت پرتاب کردن و دریافت کردن کودکان 7 تا 9 سال
فاطمه کردی
25
بررسی انواع رویکردهای آموزش غیر خطی افتراقی و قیود محور بر اکتساب یادگیری و انگیزش استارت شنا کرال سینه
مهران فقیه سلیمانی
26
بررسی تاثیر آب درمانی بر مهارتهای حرکتی درشت کودکان مبتلا به اوتیسم
فریسا نکومنش راد
27
تاثیر تمرینات آنلاین یوگا و پیلاتس برافسردگی شناگران در شرایط قرنطینه
ایناز اشرفی
28
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر بهبود تعادل کودکان مبتلا به عدم هماهنگی حرکتی
شیوا قادریان
29
تاثیردستکاری قیود تکلیف بر یادگیری مهارتهای پایه بسکتبال در کودکان 10 تا 12 سال
پوریا ملکی
30
تاثیر یوگا آنلاین بر تبحر حرکتی، کارکردهای اجرایی و اضطراب کودکان دبستانی
پریسا ایرانشاهی
دروس ترم جاری
521 - اندازه گیری حرکات انسان - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
576 - کنترل حرکتی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
519 - مبانی عملکرد انسان - روز: شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
529 - ارزیابی رشد حرکتی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00