توصیف مختصر

سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1381
17
2
کارشناسی ارشد
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1383
18.30
3
دکتری تخصصی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1387
18.50
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
خوب
متوسط
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تدوین برنامه های راهبردی برای سازمان های ورزشی
1383
2
تدوین برنامه های بازاریابی در صنعت ورزش
1387
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
بازاریابی در صنعت ورزش
2
برنامه ریزی راهبردی در ورزش
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
رابطه امکانات فیزیکی استادیوم با رضایت مندی تماشاگران : مطالعه موردی استادیوم آزادی تهران
حسن علی قاسمی
2
تقسیم بندی هواداران لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس متغیرهای جمعیت شناسی،جغرافیایی و وفداری: مطالعه موردی هواداران باشگاه های پرسپولیس و استقلال
سمانه سقاء
3
تبیین مدل تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی وفاداری وتمایل حضور مشتریان استخرهای استان البرز
غلامرضا برشان
4
موانع جذب و توسعه هواداران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران
وحید ساعت چیان
5
موانع پیاده سازی موثر استراتژی ها در نظام ورزش ایران
محمدحسن پیمان فر
6
نگرش تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به تبلیغات از طریق ورزش
حسین کردلو
7
رابطه کیفیت خدمات رضایت مندی و تمای حضور مشتریان در باشگاه های پرورش اندام استان فارس
عبدالمجید دوراندیش
8
ارتباط بین کیفیت تیمی و وفاداری هواداران با پرخاشگری آنان مطالعه موردی هواداران پرسپولیس و استقلال
سیداسفندیار موسوی
9
ارتباط عوامل موثر بر حضور با رفتار خرید تماشاگران لیگ حرفه ای فوتبال مطالعه موردی تماشاگران استقلال و پرسپولیس
رضا خورشیدی
10
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید مشتریان باشگاه های ورزشی شهر تهران
بهادر حسنی زاده
11
ارتباط رضایتمندی کارکنان با کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان در استخرهای شهرستان مشهد
علی ناصریان کلاتی
12
تدوین الگوی برنامه آموزش المپیک در ایران
حمیدرضا صفری جعفرلو
13
تاثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال
فرهاد فتحی
14
موانع استقرار بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران
عاطفه اسدزاده
15
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید تماشاگران فوتبال : مطالعه موردی تماشاگران تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان
مریم طاهری کیا
16
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی : مطالعه آدیداس و مجید
سحر پیرجمادی
17
متالفیغقسغسسسسغه
ساره ربانی
18
طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
سیدمهدی رسولی
19
تدوین برنامه راهبردی مدیریت هواداران فوتبال باشگاه مبارکه سپاهان
سعید تابش
20
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس مدل آیدا
نسیم کشمیری
21
تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگران تیم ملی والیبال بر رفتار خرید آنان
شهناز بینا
22
ارتباط کیفیت خدمات با رضایمتمندی و وفاداری مشتریان باشگاههای کشتی استان البرز
محمدحسین محمدمیرزا
23
رابطه شخصیت برند باشگاه ، اعتماد و وفاداری به برند هواداران پرسپولیس
حمید رودباری
24
تدوین الگوی بازاریابی الکترونیک صنعت فوتبال ایران
ایرج عیوضی
25
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب، حفظ و توسعه ی اسپانسر در فوتبال ایران و کشورهای منتخب
سجاد نعمت زاده
26
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
معصومه مجیدی پرست
27
عوامل موثر بر عدم حضور تماشاگران بالقوه در مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال ایران
وحید رئوفی نیا
28
تدوین الگوی راهبردی توسعه دیپلماسیورزشی جمهوری اسلامی ایران
محمدحسن پیمان فر
29
نقش واسطه ارزش ادراک شده در ارتباط کیفیت خدمات اصلی و پیرامونی با رضایتمندی تماشاگران فوتبال
صالح حیدری
30
عوامل موثر بر برند سازی داخلی فدراسیون های ورزشی ایران
یعقوب محمدی
31
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت تجربه تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
سیده الهه علویه ثانی
32
طراحی مدل سبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی
33
مدل برندسازی داخلی دانشکده های علوم ورزشی دانشگاههای سراسری ایران
معصومه حسینی
34
تعیین شخصیت برند سازمان لیگ فوتبال ایران از طریق کهن الگوها
پرستو قدسی
35
طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های ماجراجویانه
چالاک مجیدی
36
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند، نگرش به برند و تمایل به خرید کالای ورزشی
روح الله فتحیان جگرلوئی
37
تاأثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند
ساجده سادات مرتضوی
38
پیش بین ها و پیامدهای رضایتمندی گردشگران رویدادهای ورزشی
عرفان مرادی دربندجوقی
39
شناسایی اولویت بندی حوزه های بازاریابی اجتماعی باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
طاها جلالی
40
نقش اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور روی وفاداری به برند
سیدامیر اجاق
41
نقش واسطه ای رضایت کلی و احساسی در رابطه علی کیفیت خدمات و تمایلات رفتاری آینده زنان شرکت کننده در ورزش های گروهی باشگاه های شهر اصفهان
فرین میکائیلی طالخونچه
42
راهکارهای توسعه ورزش همگانی در مدیریت شهری تهران براساس حکمروایی خوب شهری
سید مرتضی حسینی
43
تبیین ساختار مالکیت بهینه باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
سعید امیرنژاد
44
پیش بینی ها و پیامدهای وفاداری تماشاگران تیم ملی والیبال ایران
بهنام محمودی
45
الگوی راهبردی مدیریت اسپانسرشیپ ورزش حرفه ای ایران
جواد غلامیان
46
تحلیل عصب شناسی فعالیت مغز هنگام مشاهده انواع فیلمهای تبلیغاتی از طریق ورزش
امین شرری
47
شناسایی و اولویت بندی عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در جذب اسپانسر باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
فرهاد جاوید
48
تاثیر کیفیت تیم و کیفیت مکان بر نیابت رفتاری تماشاگران: نقش تعدیل کننده ریسکهای ادراک شده
شادی خسروی
49
تاثیر تصویر برند ورزشکاران معروف بر وفاداری نگرشی و تمایل به خرید مصرف کنندگان
مهدی باقری
50
تاثیر انواع تبلیغات بر جلب توجه تماشاگران تلویزیونی مسابقات فوتبال : مطالعه تجربی ردیابی حرکات چشم
عبدالرضا عبودی
51
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال ایران
محمود افشاردوست
52
نقش تعدیل‌کننده انواع ریسک ادراک ‌شده در تاثیر ارزش ادراک‌شده بر نیات رفتاری تماشاگران ورزشی
ندا کریمی
53
تدوین نقشه راه توسعه و ترویج فعالیتهای جسمانی سالمندان ایران
ابوالفضل گودرزی
54
رابطه کیفیت فیزیکی و کیفیت کارکردی با تمایلات رفتاری تماشاگران فوتبال نقش واسطه ای رضایت احساسی
پرویز امامی
55
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس مولفه های شناختی، احساسی و رفتاری
عرفان نوذری
56
طراحی مدل وفاداری (بلندمدت) هواداران باشگاههای فوتبال ایران
رضا خورشیدی
57
تاثیر ارزش های فردی، هویت تیمی و نژادی بر انگیزش هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز : نقش تعدیل کنندگی کیفیت تیم
هادی نوری نقده
58
مرور نظام مند مطالعات تاثیرات رویداد های بزرگ ورزشی
سجاد غلامپور
59
تحلیل محتوای مقالات انگلیسی حوزه مدیریت رویدادهای ورزشی
افسانه قاسمی
60
شناسایی حوزه ها و اقدامات استقرار بازاریابی سبز در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران
علی مهری
61
تاثیر ارزش ادراک شده مبتنی بر رویکرد هزینه منفعت بر نیات رفتاری تماشاگران فوتبال : نقش واسطه ای رضایت احساسی
سیدعلی امامی
62
شناسایی ارزش های پیشنهادی قابل ارائه به تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
هژیر حسینی
63
طراحی مدل مدیریت مسیر شغلی مربیان ورزش ایران
شمسی شکری املشی
64
تحلیل عصب شناختی تاثیر مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور بر تمایلات رفتاری هواداران
مریم طاهری کیا
65
طراحی مدل کسب و کار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان
راحله السادات واقفی نظری
66
تحلیل عصبی شناختی تاثیر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر اثر بخشی تبلیغات
حمید رودباری
67
ساخت واعتبار یابیمقیاس ترجیح برند مشتریان زن باشگاه هایتناسب اندام
فاطمه السادات علویه باغ گندم
68
طراحی مدل آموزش وتوسعه مربیگری ورزشی ایران
فرزاد کوهیان افضلی
69
ساخت و اعتباریابی مقیاس دلبستگی مشتریان باشگاه های تناسب اندام
عرفان نیک نژادمطلق
70
مرور نظام مند مقالات حوزه وفاداری هواداران و تماشاگران ورزشی
احمد توجهی
71
تحلیل عصب شناختی اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش های الکترونیک: کاربرد همزمان ردیابی حرکات چشم و الکتروآنسفالوگرافی
زهرا عسگری گندمانی
72
تدوین برنامه راهبردی ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
73
مدل تحول دیجیتال باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
فرهاد فتحی
74
طراحی مدل پیش بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین
سیده زهرا نورانی
75
تاثیر دو نوع جاذبه احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضوردیگران
یعقوب محمدی
76
مدل مدیریت داوطلبان در فدراسیون های ورزشی ایران
ازاد اهنگران
77
تدوین مدل پایبندی به فعالیت بدنی در زنان نوجوان
هدی خسروی
78
تعیین عوامل موثر بر کیفیت ارتباط اسپانسر و باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران
مهدی اکبریان
79
تدوین برنامه راهبردی تربیت بدنی و ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
80
طراحی مدل پیش بینی مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا بارویکرد یادگیری ماشین
سیده زهرا نورانی
81
ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد بر اساس شاخص های حکمرانی خوب ورزشی
پریسا درویشوند
82
نقشه ادراکی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نظر هواداران
انسیه اعرابی جشوقانی
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
مطالعات مدیریت ورزشی
2
پژوهش در مدیریت و رفتار حرکتی
دروس ترم جاری
855 - سمینار در مدیریت ورزشی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
559 - بازاریابی سازمان ها وباشگاههای ورزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
554 - سمینار در مدیریت بازاریابی وارتباطات ورزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 16:00 تا 18:00
560 - سمینار در مدیریت سازمان ها وباشگاههای ورزشی - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
503 - اصول و مبانی بازاریابی ورزشی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
273 - مدیریت اماکن ورویدادهای ورزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00