توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1381
17
2
کارشناسی ارشد
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1383
18.30
3
دکتری تخصصی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1387
18.50
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
خوب
متوسط
مهارتهای حرفهای
#
عنوان مهارت حرفهاى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تدوین برنامه های راهبردی برای سازمان های ورزشی
1383
2
تدوین برنامه های بازاریابی در صنعت ورزش
1387
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
معاون مالی اداری دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1388
1390
2
رئیس پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1390
1393
3
رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1396
عضویت در شورای نویسندگان
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی ( دانشگاه خوارزمی)
2
مطالعات مدیریت ورزشی ( پژوهشگاه علوم ورزشی)
3
پژوهشهای حامی گری، مدیریت و بازاریابی ورزشی( دانشگاه کردستان)
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
رئیس دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی
رئیس دانشکده سطح 1
1396/06/10
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
بازاریابی در صنعت ورزش
2
برنامه ریزی راهبردی در ورزش
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
رابطه امکانات فیزیکی استادیوم با رضایت مندی تماشاگران : مطالعه موردی استادیوم آزادی تهران
حسن علی قاسمی
2
تقسیم بندی هواداران لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس متغیرهای جمعیت شناسی،جغرافیایی و وفداری: مطالعه موردی هواداران باشگاه های پرسپولیس و استقلال
سمانه سقاء
3
تبیین مدل تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی وفاداری وتمایل حضور مشتریان استخرهای استان البرز
غلامرضا برشان
4
موانع جذب و توسعه هواداران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران
وحید ساعت چیان
5
موانع پیاده سازی موثر استراتژی ها در نظام ورزش ایران
محمدحسن پیمان فر
6
نگرش تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به تبلیغات از طریق ورزش
حسین کردلو
7
رابطه کیفیت خدمات رضایت مندی و تمای حضور مشتریان در باشگاه های پرورش اندام استان فارس
عبدالمجید دوراندیش
8
ارتباط بین کیفیت تیمی و وفاداری هواداران با پرخاشگری آنان مطالعه موردی هواداران پرسپولیس و استقلال
سیداسفندیار موسوی
9
ارتباط عوامل موثر بر حضور با رفتار خرید تماشاگران لیگ حرفه ای فوتبال مطالعه موردی تماشاگران استقلال و پرسپولیس
رضا خورشیدی
10
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید مشتریان باشگاه های ورزشی شهر تهران
بهادر حسنی زاده
11
ارتباط رضایتمندی کارکنان با کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان در استخرهای شهرستان مشهد
علی ناصریان کلاتی
12
تدوین الگوی برنامه آموزش المپیک در ایران
حمیدرضا صفری جعفرلو
13
تاثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال
فرهاد فتحی
14
موانع استقرار بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران
عاطفه اسدزاده
15
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید تماشاگران فوتبال : مطالعه موردی تماشاگران تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان
مریم طاهری کیا
16
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی : مطالعه آدیداس و مجید
سحر پیرجمادی
17
متالفیغقسغسسسسغه
ساره ربانی
18
طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
سیدمهدی رسولی
19
تدوین برنامه راهبردی مدیریت هواداران فوتبال باشگاه مبارکه سپاهان
سعید تابش
20
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس مدل آیدا
نسیم کشمیری
21
تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگران تیم ملی والیبال بر رفتار خرید آنان
شهناز بینا
22
ارتباط کیفیت خدمات با رضایمتمندی و وفاداری مشتریان باشگاههای کشتی استان البرز
محمدحسین محمدمیرزا
23
رابطه شخصیت برند باشگاه ، اعتماد و وفاداری به برند هواداران پرسپولیس
حمید رودباری
24
تدوین الگوی بازاریابی الکترونیک صنعت فوتبال ایران
ایرج عیوضی
25
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب، حفظ و توسعه ی اسپانسر در فوتبال ایران و کشورهای منتخب
سجاد نعمت زاده
26
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
معصومه مجیدی پرست
27
عوامل موثر بر عدم حضور تماشاگران بالقوه در مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال ایران
وحید رئوفی نیا
28
تدوین الگوی راهبردی توسعه دیپلماسیورزشی جمهوری اسلامی ایران
محمدحسن پیمان فر
29
نقش واسطه ارزش ادراک شده در ارتباط کیفیت خدمات اصلی و پیرامونی با رضایتمندی تماشاگران فوتبال
صالح حیدری
30
عوامل موثر بر برند سازی داخلی فدراسیون های ورزشی ایران
یعقوب محمدی
31
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت تجربه تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
سیده الهه علویه ثانی
32
طراحی مدل سبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی
33
مدل برندسازی داخلی دانشکده های علوم ورزشی دانشگاههای سراسری ایران
معصومه حسینی
34
تعیین شخصیت برند سازمان لیگ فوتبال ایران از طریق کهن الگوها
پرستو قدسی
35
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای ماجراجویانه
چالاک مجیدی
36
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند، نگرش به برند و تمایل به خرید کالای ورزشی
روح الله فتحیان جگرلوئی
37
تاأثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند
ساجده سادات مرتضوی
38
پیش بین ها و پیامدهای رضایتمندی گردشگران رویدادهای ورزشی
عرفان مرادی دربندجوقی
39
شناسایی اولویت بندی حوزه های بازاریابی اجتماعی باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
طاها جلالی
40
نقش اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور روی وفاداری به برند
سیدامیر اجاق
41
نقش واسطه ای رضایت کلی و احساسی در رابطه علی کیفیت خدمات و تمایلات رفتاری آینده زنان شرکت کننده در ورزش های گروهی باشگاه های شهر اصفهان
فرین میکائیلی طالخونچه
42
راهکارهای توسعه ورزش همگانی در مدیریت شهری تهران براساس حکمروایی خوب شهری
سید مرتضی حسینی
43
تبیین ساختار مالکیت بهینه باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
سعید امیرنژاد
44
پیش بینی ها و پیامدهای وفاداری تماشاگران تیم ملی والیبال ایران
بهنام محمودی
45
الگوی راهبردی مدیریت اسپانسرشیپ ورزش حرفه ای ایران
جواد غلامیان
46
تحلیل عصب شناسی فعالیت مغز هنگام مشاهده انواع فیلمهای تبلیغاتی از طریق ورزش
امین شرری
47
شناسایی و اولویت بندی عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در جذب اسپانسر باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
فرهاد جاوید
48
تاثیر کیفیت تیم و کیفیت مکان بر نیابت رفتاری تماشاگران: نقش تعدیل کننده ریسکهای ادراک شده
شادی خسروی
49
تاثیر تصویر برند ورزشکاران معروف بر وفاداری نگرشی و تمایل به خرید مصرف کنندگان
مهدی باقری
50
تاثیر انواع تبلیغات بر جلب توجه تماشاگران تلویزیونی مسابقات فوتبال : مطالعه تجربی ردیابی حرکات چشم
عبدالرضا عبودی
51
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال ایران
محمود افشاردوست
52
نقش تعدیلکننده انواع ریسک ادراک شده در تاثیر ارزش ادراکشده بر نیات رفتاری تماشاگران ورزشی
ندا کریمی
53
تدوین نقشه راه توسعه و ترویج فعالیتهای جسمانی سالمندان ایران
ابوالفضل گودرزی
54
رابطه کیفیت فیزیکی و کیفیت کارکردی با تمایلات رفتاری تماشاگران فوتبال نقش واسطه ای رضایت احساسی
پرویز امامی
55
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس مولفه های شناختی، احساسی و رفتاری
عرفان نوذری
56
طراحی مدل وفاداری (بلندمدت) هواداران باشگاههای فوتبال ایران
رضا خورشیدی
57
تاثیر ارزش های فردی، هویت تیمی و نژادی بر انگیزش هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز : نقش تعدیل کنندگی کیفیت تیم
هادی نوری نقده
58
مرور نظام مند مطالعات تاثیرات رویداد های بزرگ ورزشی
سجاد غلامپور
59
تحلیل محتوای مقالات انگلیسی حوزه مدیریت رویدادهای ورزشی
افسانه قاسمی
60
شناسایی حوزه ها و اقدامات استقرار بازاریابی سبز در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران
علی مهری
61
تاثیر ارزش ادراک شده مبتنی بر رویکرد هزینه منفعت بر نیات رفتاری تماشاگران فوتبال : نقش واسطه ای رضایت احساسی
سیدعلی امامی
62
شناسایی ارزش های پیشنهادی قابل ارائه به تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
هژیر حسینی
63
طراحی مدل مدیریت مسیر شغلی مربیان ورزش ایران
شمسی شکری املشی
64
تحلیل عصب شناختی تاثیر مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور بر تمایلات رفتاری هواداران
مریم طاهری کیا
65
طراحی مدل کسب و کار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان
راحله السادات واقفی نظری
66
تحلیل عصبی شناختی تاثیر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر اثر بخشی تبلیغات
حمید رودباری
67
ساخت واعتبار یابیمقیاس ترجیح برند مشتریان زن باشگاه هایتناسب اندام
فاطمه السادات علویه باغ گندم
68
طراحی مدل آموزش وتوسعه مربیگری ورزشی ایران
فرزاد کوهیان افضلی
69
ساخت و اعتباریابی مقیاس دلبستگی مشتریان باشگاه های تناسب اندام
عرفان نیک نژادمطلق
70
مرور نظام مند مقالات حوزه وفاداری هواداران و تماشاگران ورزشی
احمد توجهی
71
تحلیل عصب شناختی اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش های الکترونیک: کاربرد همزمان ردیابی حرکات چشم و الکتروآنسفالوگرافی
زهرا عسگری گندمانی
72
تدوین برنامه راهبردی ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
73
مدل تحول دیجیتال باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
فرهاد فتحی
74
طراحی مدل پیش بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین
سیده زهرا نورانی
75
تاثیر دو نوع جاذبه احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضوردیگران
یعقوب محمدی
76
مدل مدیریت داوطلبان در فدراسیون های ورزشی ایران
ازاد اهنگران
77
تدوین مدل پایبندی به فعالیت بدنی در زنان نوجوان
هدی خسروی
78
تعیین عوامل موثر بر کیفیت ارتباط اسپانسر و باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران
مهدی اکبریان
79
تدوین برنامه راهبردی تربیت بدنی و ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
80
طراحی مدل پیش بینی مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا بارویکرد یادگیری ماشین
سیده زهرا نورانی
81
ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد بر اساس شاخص های حکمرانی خوب ورزشی
پریسا درویشوند
82
نقشه ادراکی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نظر هواداران
انسیه اعرابی جشوقانی
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
مطالعات مدیریت ورزشی
2
پژوهش در مدیریت و رفتار حرکتی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
ارتباط قابلیت یادگیری سازمانی در مدیران ادارات کل تربیت بدنی شمال کشور ایران
عیسی اسکندری
2
ارتباط بازاریابی رابطه مند با رضایت مندی و تمایل حضور مجدد مشتریان باشگاههای ایروبیک زنان مشهد
سمیه افچنگی
3
تدوین اولویت بندی راهبردهای فدراسیون کاراته ایران با استفاده از و فرایند تحلیل شبکه ایی
سلیمان عبدالهی
4
ارتباط کیفیت خدمات ادراک شده با رضایت مندی و قصد حضور آتی مشتریان در مراکز تفریحی ورزشی شهر قزوین
آیت حدادی
5
تحلیل شکاف کیفیت خدمات استخر های کرمانشاه از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل سزوکال
فرزاد عباسی گوراجوبی
6
تاثیر بازاریابی درونی بر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی
خدیجه فرقانی
7
رابطه کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان اکادمی ملی المپیک پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران
مریم برزگر حسینی رفسنجانی
8
ارزیابی کیفیت خدمات ( بر مبنای مدل کیو ای اس ال ) و ارتباط آن با رضایت کلی مشتریان از اماکن ورزشی آموزش و پرورش تهران
عاطفه عباسی
9
شناسایی عوامل موثر بر ایمنی سالنهای ورزشی ایران
احمد ساریجالو
10
تعیین تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر شخصیت برند و وفاداری به برند مجموعه های ورزشی شهر قزوین
علیرضا مهرعلیان
11
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر شیراز
داود حسینی
12
نقش واسطه ای کیفیت ادراک شده در تاثیر هویت تیمی بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز
مسعود رنجبر
13
تدوین فرآیند مدیریت راهبردی ورزش قهرمانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن(BSC)
مهدی آرمندنیا
14
رابطه تصویر برند با عشق به برند و نگرشها و رفتارهای احتمالی مشتریان برندهای پوشاک ورزشی
علیرضا میرزائی
15
تحلیل پیامدهای کیفیت خدمات ادراک شده در پیست اسکی فریدون شهر
زهرا چیانی
16
نقش میانجی وجدان کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روان شناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران
محبوبه روزبهانی
17
نقش کیفیت خدمات وتصویرسازمان در رضایت احساسی و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی شهرتهران
حمید آهنین جان
18
کاربرد رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و تحلیل شبکه ای به منظور مدیریت ریسک فرآیند خدمات دانشکده های علوم ورزشی (مطالعه موردی: دانشکده علوم ورزشی خوارزمی)
علی باغبانی هاوستین
19
تدوین الگوی برون سپاری رویدادهای ورزش ایران
رضا قاسم نژاد
20
مدل بازاریابی اجتماعی ارتقاء مشارکت میان سالان در فعالیت های بدنی منظم
سعید مخلصی
21
تدوین الگوی توسعه درآمدزایی فدراسیونهای ورزشی ایران
مجید واحدی زاده
22
تعیین انگیزانندهها و بازدارندههای مشارکت ورزشی دانشآموزان در فعالیت های اوقات فراغت
علی وثوقی
23
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون تنیس روی میز ایرانبا استفاده از رویکرد SWOT و AHP
محمود علیزاده
24
نقش واسطه ای ارزش ادارک شده در تاثیر دانش مشتری بر وفاداری هوادار و کسب مزیت رقابتی باشگاههای فوتبال (مطالعه موردی باشگاه های استقلال و پرسپولیس)
جمال الدین بیرامی ایگدر
25
تدوین نقشه استراتژیک ورزش شرکت ملی گاز ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن
مجید یزدان پناه
26
نقش شهرت و ارزش ویژه برند در تاثیر مسئولیت اجتماعی بر تمایلات رفتاری هوادارن باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
احسان فانی
27
تدوین الگوی راهبردی استعدادیابی در وزنه برداری ایران
کوروش باقری
28
تدوین چارچوب مدیریت راهبردی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران
مهین فرهادی زاد
29
تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد مربیان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک
لیلا شفیعی
30
طراحی مدل بین المللی سازی برند باشگاه های فوتبال ایران
احمد کاظمی پور
31
موانع و راهکارهای ارتباط بلندمدت تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با شرکتهای حامی، مطالعه موردی استقلال و پرسپولیس
میثم ناصح
32
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد تیمی، با نقش میانجی مزیت رقابتی، شهرت سازمانی و رضایتمندی در میان هواداران باشگاه پرسپولیس
سمانه سعیدپور
33
تدوین الگوی توسعه ورزش حرفه ای ایران
علی رغبتی
34
مدیریت راهبردی (تدوین،اجرا و ارزیابی )تربیت بدنی آموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد (BSC)
احمدرضا عزیزی فتاح آباد
35
تدوین الگوی مدیریت فعالیتهای فوق برنامه تربیت بدنی آموزش و پرورش ایران
ایت اله دهقان
36
مدیریت زنجیره تامین رویدادهای ورزشی: مطالعه مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال ایران
سلیمان عبدالهی
37
آسیب شناسی برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت دوره اول متوسطه به منظور ارائه الگو با رویکرد فرهنگی وتربیتی
پروین ذوالقدری
38
شناسایی و اولویت بندی موانع پیاده سازی بازاریابی سبز در صنایع تولیدی کالاهای ورزشی ایران
سروناز فکرتی
39
طراحی الگوی جمعسپاری در حوزه ورزش همگانی
مهدی شوروزی
40
ساخت و اعتباریابی مقیاس بازاریابی پایدار در سازمان های ورزش حرفه ای
مریم باغبانی بیدگلی
41
تاثیر تبلیغات و ارزش ویژه برند بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی با توجه به نقش میانجی عدم تایید انتظار
ملیحه پرویزی
42
پیش بین ها و پیامدهای ارزش ادراک شده گردشگران کوهنوردی
نعیمه ستوده شاد
43
تاثیر تجربه برند برنیات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی با نقش واسطه ای یگانگی ادراک شده واعتماد به برند
معصومه علیزاده
44
تحلیل مزیت های رقابتی فوتسال ایران
محمدرضا رئیسی
45
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر نیات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی (بررسی نقش واسطه ای آگاهی از ارزش و آگاهی از برند)
بهاره یوسفی
46
مرور نظام مند مطالعات ارزش ویژه برند در ورزش
زینب نوروزی تزنگی
47
تاثیر مشارکت در گردشگری ورزشی ماجراجویانه بر رفتار زیست محیطی و نیات رفتاری با میانجیگری نگرش زیست محیطی و رضایتمندی
عارف مرتضوی پور
48
بخش بندی بازار گردشگری کوه نوردی ایران بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی، انگیزه ها و مزایای مورد انتظار
ازاده محمدی
49
تدوین راهکارهای توسعه فعالیت جسمانی منظم زنان در دوران کرونا با رویکرد بازاریابی اجتماعی
ارزو امانی مستان اباد
50
تدوین مدل مدیریت ارتباط الکترونیکی با هواداران (E-FRM) در فوتبال
پرستو قدسی
51
طراحی مدل بازاریابی اجتماعی فدراسیونهای ورزشی ایران
طاها جلالی
52
تاثیر هوش استراژیک مدیران بر عملکرد سازمانی کمیته ملی اُلمپیک با نقش میانجی مزیت رقابتی پایدار و چابکی سازمانی
مهرداد دهقان
53
موانع و راهکار های توسعه بازاریابی فوتبال افغانستان
محمد احمدی
54
طراحی مدل زنجیره تامین ناب: مطالعه موردی سازمان ورزشی شهرداری تهران
مهدیه زاچکانی
55
تاثیر شخصیت برند، مصرف کننده و صحه گذار ورزشی بر اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نطریه تجانس
علیرضا امیرعلایی
56
تأثیر تبلیغات الکترونیک بر تمایلات رفتاری و رضایتمندی مشتریان باشگاه های تناسب اندام شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار و تعدیلکنندگی نگرش نسبت به تبلیغات و میزان درگیری محصول
ملیحه پرویزی
57
مدل سازی آمیخته بازاریابی پایدار در صنعت گردشگری ورزشی ایران
اعظم عباسی
58
تاثیر شخصیت برند، مصرف کننده و صحه گذار ورزشی بر اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس
علیرضا امیرعلایی
59
شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری بازیکنان لیگ برتر فوتسال ایران
مجتبی قطبی
60
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان سالمند باشگاه های تناسب اندام
کسری راستکارکریمی
61
تآثیر مدیریت درآمد بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه های تناسب اندام شهر تهران با نقش میانجی ادراک مشتری و تجربه جریان
سمانه حقیقی
دروس ترم جاری
855 - سمینار در مدیریت ورزشی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
559 - بازاریابی سازمان ها وباشگاههای ورزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
554 - سمینار در مدیریت بازاریابی وارتباطات ورزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 16:00 تا 18:00
560 - سمینار در مدیریت سازمان ها وباشگاههای ورزشی - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
503 - اصول و مبانی بازاریابی ورزشی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
273 - مدیریت اماکن ورویدادهای ورزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
سمینار در مدیریت ورزشی
دکتری
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:855گروه درس:50تعداد دانشجو:0تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشینام کلاس:کلاس 6 تحصیلات تکمیلی
2
بازاریابی سازمان ها وباشگاههای ورزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:559گروه درس:50تعداد دانشجو:8تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:00زمان پایان کلاس:17:00نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشینام کلاس:کلاس 7 تحصیلات تکمیلی
3
سمینار در مدیریت بازاریابی وارتباطات ورزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:554گروه درس:50تعداد دانشجو:2تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:16:00زمان پایان کلاس:18:00نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشینام کلاس:کلاس 6 تحصیلات تکمیلی
4
سمینار در مدیریت سازمان ها وباشگاههای ورزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:560گروه درس:51تعداد دانشجو:2تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشینام کلاس:کلاس 3 -تحصیلات تکمیلی
5
اصول و مبانی بازاریابی ورزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:503گروه درس:50تعداد دانشجو:8تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشینام کلاس:کلاس 1 - تحصیلات تکمیلی
6
مدیریت اماکن ورویدادهای ورزشی
کارشناسی
کد دانشکده:16کد گروه درسی:11کد درس:273گروه درس:01تعداد دانشجو:42تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشینام کلاس:کلاس13- ط اول
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
سمینار در مدیریت ورزشی
دانشگاه خوارزمی
2
روش های تحقیق در مدیریت ورزش
دانشگاه خوارزمی
3
روش تحقیق کیفی پیشرفته
دانشگاه خوارزمی
4
بازاریابی در صنعت ورزش
دانشگاه خوارزمی
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
دوره های مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی
کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
تهران
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
مدیریت رویدادها و مسابقات ورزشی - Managing sport event and competitions
علیرضا الهی, محمدحسن پیمان فر, رضا خورشیدی
دانشگاه خوارزمی
1399
2
مدیریت اقتصادی فوتبال حرفه ای ، الگوی باشگاهداری - Economic Management of Professional Footbal, A Pattern for Clubs
رضا رمضانی خورشیددوست, علیرضا الهی
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
1397
3
مدیریت اماکن و رویدادهای ورزشی - Managing sport facilities and major sport events
اسفندیار خسروی زاده, علیرضا الهی
دانشگاه خوارزمی
1394
4
آمار توصیفی در علوم ورزشی
علیرضا الهی، عظیم کلانتری
بامداد کتاب
1393
5
مدیریت سازمان های ورزشی
علیرضا الهی، اسفندایار خسروی زاده
بامداد کتاب
1387
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Investigate the Application of the AIDA Model in the Sport Industry: The Effectiveness of Advertisements of Famous Athletes on Students' Attitudes
, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
Archives in Sport Management and Leadership
2023
2
From mega-events hosting to scientific leadership: A seven-decade scientometric analysis of pioneer countries.
Sajad Gholampour, Gholampour Behzad, Alireza Elahi, Alireza Noruzi, Ali Akbar Saboury, Hassan Saeed-Ul , Ahmed Faran , Raheel Nawaz, Sid Terason
Cogent Social Sciences
2023
3
Analyzing the Legacy and Scientific Impact of Saeed-Ul Hassan: A Pakistani Scientometrician, Data Scientist and Winner of the Eugene Garfield Award 2017 and 2022
Raheel Nawaz, Sajad Gholampour, Behzad Gholampour, Alireza Elahi, Raheem Sarwar, Leo Liu, Ali Akbar Saboury, Alireza Noruzi
SCIENCE and TECHNOLOGY LIBRARIES
2023
4
Developing and validating a scale to measure the perceived value of sport spectators
Fereshteh Sameie, Alireza Elahi, Mostafa Afshari
International Journal of Sport Management and Marketing
2023
5
Designing a Qualitative Model of the Factors Affecting Psychological Commitment in Football Fans based on Grounded Theory
Reza Khorshidi, Alireza Elahi, Mohammad Khabiri
Journal of New Studies in Sport Management
2022
6
Impacts of game attractiveness and color of message on sport viewers' attention to prosocial message: an eye-tracking study
Behnam Oboudi, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi, Do Young Pyun
Sport Business and Management-An International Journal
2022
7
A Scientometric Portrait of Daniel Funk: Publication Productivity, Collaboration Patterns, and Citation Analysis
Geoff Dickson, Alireza Elahi, Sajad Gholampour
Library Philosophy and Practice
2021
8
The Effects of Sports Mega-Events on Host Communities: A Systematic Review of Studies in Three Recent Decades
Alireza Elahi, Sajad Gholampour, Fariba Askarian
Sports Business Journal
2021
9
Determining the Validity and Reliability of Spectator-Based Sports Team Reputation Scale in Persian
Alireza Elahi, Maryam Taherikia,
2020
10
A Scientometric Study of the Journal of Applied Research of Sport Management
Alireza Elahi, Sajad Gholampour, Behzad Gholampour
2020
11
Pathology of the Implementation of Physical Education and Health Curriculum in First level Secondary School, based on Aker Model
Parvin Zolghadri, Kian Marjan, Majid Aliasgari, Alireza Elahi
2020
12
Antecedents and consequences of tourists' satisfaction in sport event: Mediating role of destination image
Alireza Elahi, Erfan Moradi, Marjan Saffari
Journal of Convention and Event Tourism
2020
13
develpping a social marketing model to promote well-informed and low-income middle-aged participation in regular physical activity
Saeid Mokhlesi, Hossein Akbari Yazdi, Alireza Elahi, Mohammad Khabiri
2019
14
Identifying the Internal Factor and Challenges in Branding Iran Basketbal League
Zohre Rezaei, Seyed Nasrollah Sajadi, Alireza Elahi, Mehdi Rasooli
Annals of Applied Sport Science
2019
15
What are the factors influencing Iran's sports talent identification process? Findings of a qualitative study
Amin Kalani, Alireza Elahi, Seyed Nasrollah Sajjadi, Hossein Zareian
SPORT TK-REVISTA EUROAMERICANA DE CIENCIAS DEL DEPORTE
2019
16
The role of social responsibility on the team's performance of Persepolis club by mediating the satisfaction of fans
Samaneh Saeidpour, Najaf Aghaei, Alireza Elahi
2019
17
Research Trends and Bibliometric Analysis of a Journal Sport Management Review
Sajad Gholampour, Alireza Noruzi, Behzad Gholampour, Alireza Elahi
webology
2019
18
Studying Tehran Municipality Behavior with regard to Sport for all by Principles of Good Urban Governance
Seyed morteza Hosseini, Najaf Aghaei, Alireza Elahi, marjan safari
2018
19
A Comparative Study to Identify a Suitable Model of Ownership for Iran Football Pro League Clubs
Saeed Amirnejad, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
International Journal of Applied Exercise Physiology
2018
20
The Impact of Team Reputation and Team Quality on the Loyalty of the Fans of Iranian National Volleyball Team:A Mediating Role of Satisfaction
Alireza Elahi, Behnam Mahmoudi, Hossein Akbari Yazdi
Annals of Applied Sport Science
2018
21
Validation and Reliability of Word of Mouth Advertising Questionnaire in Sport
Hossein Kordlu, Alireza Elahi
2018
22
Decision making Styles of Sporting wears Consumers
Mehdi Falahati, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
2017
23
The Mediator Role Of Job Conscience and Organizational Cynicism in Relationship Between Psychological Capital And performens Of Ministry of sport and youths staff
Mahboobeh Rouzbahani, Hossein Akbari Yazdi, Alireza Elahi
2017
24
Strategic Analysis of Veterans and Disabled Peoples Championship Sports Evidence from Iran
mahdi armandnia, Hossein Akbari Yazdi, Alireza Elahi
international journal of economic perspectives
2017
25
Impact of Service Quality on Satisfaction Loyalty and Intention to Revisit of Sport Customers The Case Study of Swimming Pools in Alborz Province
GHOLAMREZA BARSHAN, Alireza Elahi, Najaf Aghaei
International Review of Management and Marketing
2017
26
Determining the Reliability and Validity of the Persian Version of a Sports Nostalgia Questionnaire
Alireza Elahi, ,
Annals of Applied Sport Science
2016
27
The impact of satisfaction on attitude loyalty and Intention to revisit of sport customer
GHOLAMREZA BARSHAN, Alireza Elahi, Najaf Aghaei
International Journal of Advanced Biotechnology and Research
2016
28
Strategic Planning For Iranian Veterans And Disabled Championship Sports Using Combined SWOT And AHP Analysis
mahdi armandnia, Hossein Akbari Yazdi, Alireza Elahi
WORLD JOURNAL OF ENVIRONMENTAL BIOSCIENCES
2016
29
The relationship between brand club personalities trust and brand loyalty in fans of perspolis FC
Hamid Rodbari, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
Review of European Studies
2016
30
Investigation of barriers to participation of women and girls in recreational sport activities at Tehran city
, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
INDIAN JOURNAL OF FUNDAMENTAL AND APPLIED LIFE SCIENCES
2014
31
Estimated Comparision of Girls Supporters Loyalty in Mashhad City Schools for Esteghlal and Perspolis Clubs
, Alireza Elahi
INDIAN JOURNAL OF FUNDAMENTAL AND APPLIED LIFE SCIENCES
2014
32
Investigate the barriers to participation women and girls on recreational-sportive activities on Tehran city
banafshe imani, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
INDIAN JOURNAL OF FUNDAMENTAL AND APPLIED LIFE SCIENCES
2014
33
relationship between brand club personalities trust and brand loyalty in fans of perspolis fc
hamid roudbari, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
Review of European Studies
1980
34
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکار در میزان اشتیاق به خرید کالاهای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی
روح الله فتحیان جگرلوئی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1402
35
قوانین و مققرات، حلقه مفقوده توسعه و ترویج فعالیت جسمانی سالمندان ایرانی
ابوالفضل گودرزی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مجلس و راهبرد
1402
36
شناسایی معیارهای اولیه ورود به برنامه های رسمی آموزش مربی ورزشی
فرزاد کوهیان افضلی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت منابع انسانی در ورزش
1402
37
نقش واسطه ای رضایت احساسی در ارتباط کیفیت تیمی با دلبستگی هواداران فوتبال
زین العابدین رضایی, عباس خدایاری, علیرضا الهی, مهدی کهندل
فصلنامه علوم ورزش - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
1402
38
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران
جواد غلامیان, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1402
39
مدل سازی آمیخته بازاریابی پایدار در صنعت گردشگری ورزشی ایران
اعظم عباسی, حسین اکبری یزدی, محمدرضا معین فرد, علیرضا الهی
جغرافیایی فضای گردشگری
1402
40
نقشه راه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران
علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی, چالاک مجیدی, رضا خورشیدی
مجلس و راهبرد
1401
41
ساخت و اعتبار سنجی مقیاسی برای سنجش برند سازی داخلی در فدراسیونهای ورزشی
یعقوب محمدی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1401
42
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال : مطالعه موردی باشگاه تراکتورسازی
علیرضا الهی, هادی نوری نقده, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1401
43
تدوین مولفه های راهبردی توسعه و ترویج فعالیت جسمانی سالمندان ایرانی بر اساس رویکرد SOAR
ابوالفضل گودرزی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1401
44
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعه موردی تماشاگران فولاد مبارکه سپاهان
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1401
45
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران
احمد کاظمی پور, حسین اکبری یزدی, رضا محمدکاظمی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت ورزشی
1401
46
به کارگیری کارت امتیازی متوازن به منظور استقرار مدیریت راهبردی تربیت بدنی و ورزش دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
علی دیرنده, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
1401
47
تاثیر هوش استراتژیک مدیران بر عملکرد سازمانی کمیته ملی المپیک با نقش میانجی مزیت رقابتی پایدار
مهرداد دهقان, نجف آقایی, علیرضا الهی
مدیریت منابع انسانی در ورزش
1401
48
الگوی کیفی چارچوب آموزش و توسعه مربیگری ورزشی
فرزاد کوهیان افضلی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1400
49
ارائه مدلی برای اندازه گیری سبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان: مطالعه پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1400
50
طراحی الگوی مدیریت فعالیت های فوق برنامه تربیت بدنی آموزش و پرورش ایران
نجف آقایی, علیرضا الهی, آیت اله دهقان
پژوهش در ورزش تربیتی
1400
51
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت دوره اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
پروین ذوالقدری, مرجان کیان, مجید علی عسگری, علیرضا الهی
پژوهش در برنامه ریزی درسی
1400
52
راهبردهای توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران
محمدحسن پیمان فر, علیرضا الهی, سید محمد کاظم سجادپور, مهرزاد حمیدی
مجلس و راهبرد
1400
53
پیش بینی تمایل حضور مجدد و خرید کالای آرم دار تماشاگران تیم های پرطرفدار پایتخت
رضا خورشیدی, علیرضا الهی, فریده هادوی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1400
54
طراحی الگوی فرایندی کسب وکار باشگاه های ورزشی تناسب اندام زنان
راحله السادات واقفی نظری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1400
55
تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
فرشته سمیعی, علیرضا الهی, مصطفی افشاری
مطالعات مدیریت ورزشی
1400
56
واکنش های مغزی هواداران در پاسخ به مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور
علیرضا الهی, مریم طاهری کیا, امیرهمایون جوادی, حسین اکبری یزدی
تازه های علوم شناختی
1400
57
طراحی الگوی برندساز ی لیگ برتر بسکتبال ا یران
زهره رضایی, سید نصرالله سجادی, علیرضا الهی, مهدی رسولی
مطالعات مدیریت ورزشی
1400
58
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی
روح الله فتحیان جگرلوئی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1400
59
مروری بر بازاریابی عصبی و کاربرد آن در ورزش (بررسی مطالعات تجربی)
زهرا عسگری گندمانی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
فصلنامه سلامت و ورزش: رویکردهای نوین
1400
60
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقای ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی
روح الله فتحیان جگرلوئی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1399
61
اعتباریابی و روایی سنجی پرسشنامه فارسی شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی
علیرضا الهی, مریم طاهری کیا, رضا خورشیدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1399
62
تعیین روابط علی میان درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی
عرفان مرادی دربندجوقی, علیرضا الهی, مرجان صفاری
گردشگری و توسعه
1399
63
تدوین برنامه راهبردی تربیت بدنی آموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد SWOT
احمدرضا عزیزی فتاح آباد, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
پژوهش در نظام های آموزشی
1399
64
بررسی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران بر اساس ارزش ویژه برند تیمهای ملی مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال
شهناز بینا, علیرضا الهی, مرجان صفاری
مدیریت و توسعه ورزش
1399
65
تحلیل کیفی سیاستها و راهبردهای توسعه فعالیت جسمانی سالمندان کشورهای پیشرو
ابوالفضل گودرزی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
آموزش بهداشت و ارتقا سلامت
1399
66
تدوین الگوی جامع استعدادیابی در ورزش قهرمانی ایران
امین کلانی, علیرضا الهی, سید نصرالله سجادی, حسین زارعیان
پژوهش در ورزش تربیتی
1399
67
ارتباط نگرش افراد نسبت به تبلیغات از طریق ورزش با باورهای آنان مطالعه تماشاگران فوتبال
حسین کردلو, علیرضا الهی, عباس خدایاری
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1399
68
موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی
میثم ناصح, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
پژوهشهای حامیگری، مدیریت و بازاریابی ورزشی
1399
69
اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه تجارب هیجانی هواداران ورزشی
علیرضا الهی, عرفان مرادی دربندجوقی
پژوهش های حامی گری مدیریت و بازاریابی ورزشی
1399
70
راهکارهای توسعه منابع مالی و درآمدزایی فدراسیون های ورزشی ایران : یافته های یک مطالعه کیفی
مجید واحدی زاده, نجف آقایی, علیرضا الهی
پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش
1399
71
ارائه مدلی برای مدیریت مسیر شغلی مربیان ورزشی ایران: یافته های یک تحقیق کیفی
شمسی شکری املشی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
نشریه مدیریت منابع انسانی در ورزش
1399
72
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی
رضا قاسم نژاد, محمد خبیری, مرجان صفاری, علیرضا الهی
مدیریت و توسعه ورزش
1399
73
موانع بازاریابی رابطه مند در گردشگری ورزشی: مطالعه موردی استان کرمانشاه
مرجان صفاری, علیرضا الهی, عرفان مرادی دربندجوقی
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1399
74
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصر ف کنندگان مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک
مهدی باقری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
1399
75
راهبردها و پیامدهای توسعه ورزش حرفه ای ایران
علی رغبتی, فریده هادوی, نجف آقایی, علیرضا الهی
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
1398
76
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون ورزشی تنیس روی میز ایران با استفاده از رویکرد A'WOT
محمود علیزاده, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
1398
77
مطالعه علم سنجی نشریه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی
علیرضا الهی, سجاد غلامپور, بهزاد غلامپور
علم سنجی کاسپین
1398
78
ارزیابی دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از مدل تاپسیس
محمدحسن پیمان فر, علیرضا الهی, سجادپور محمدکاظم , مهرزاد حمیدی
راهبرد اجتماعی- فرهنگی
1398
79
تدوین مدل بازاریابی اجتماعی برای ارتقای مشارکت میان سالان آگاه و کم درآمد در فعالیت بدنی منظم، یک مطالع?
سعید مخلصی, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی, محمد خبیری
آموزش بهداشت و ارتقا سلامت
1398
80
تعیین تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد تیمی باشگاه پرسپولیس با نقش میانجی رضایتممندی هواداران
سمانه سعیدپور, نجف آقایی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1398
81
کاربرد کهن الگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران
پرستو قدسی, علیرضا الهی, مهدی رسولی
مطالعات مدیریت ورزشی
1398
82
نقش مسئولیت اجتماعی بر عملکرد تیمی باشگاه پرسپولیس با میانجیگری رضایتمندی هواداران
سمانه سعیدپور, نجف آقایی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1398
83
تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی مطالعه ای کیفی
محمدحسن پیمان فر, علیرضا الهی, سید محمد کاظم سجادپور, مهرزاد حمیدی
مدیریت ورزشی
1398
84
تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس ارزش ویژه برند مشتری محور تیم های ورزشی
شهناز بینا, علیرضا الهی, مرجان صفاری
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1398
85
تبیین مدل تاثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری و رفتار خرید تماشاگران مطالعه موردی تماشاگران تراکتورسازی تبریز
موسی علیزاده, مهرداد محرم زاده, علیرضا الهی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1398
86
آسیب شناسی اجرای برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت دوره اول متوسطه بر اساس الگو اکر
پروین ذوالقدری, مرجان کیان, مجید علی عسگری, علیرضا الهی
پژوهش در ورزش تربیتی
1398
87
آسیب شناسی اجاری برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت دوره اول متوسطه بر اساس الگوی آکر
پروین ذوالقدری, مرجان کیان, مجید علی عسگری, علیرضا الهی
پژوهش در ورزش تربیتی
1398
88
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاههای لیگ برتر فوتبال
جمال الدین بیرامی ایگدر, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مدیریت ورزشی
1398
89
توسعه مدل مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
مهدی رسولی, علیرضا الهی, محسن اسماعیلی
مدیریت و توسعه ورزش
1398
90
انگیزه های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد
علیرضا الهی, فرهاد فتحی
مدیریت و توسعه ورزش
1398
91
قابلیت یادگیری سازمانی به عنوان پیش بینی برای کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان شمال ایران
عیسی اسکندری, علیرضا الهی
مدیریت توسعه و تحول
1398
92
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی :مطالعه آدیداس و مجید
سحر پیرجمادی, علیرضا الهی, مهرداد محرم زاده
فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی
1398
93
مطالعه تعیین روابط علی انگیزه ها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی نقش میانجی درگیری ذهنی
عرفان مرادی دربندجوقی, علیرضا الهی, مرجان صفاری
مطالعات مدیریت گردشگری
1397
94
اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان در ورزش
حسین کردلو, علیرضا الهی
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
1397
95
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل آیدا
عاطفه اسد زاده, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1397
96
تعیین روایی و پایایی پرسش نامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1397
97
پیش بینی وفاداری هواداران زن پرسپولیس ئو استقلال با کیفیت تیمی مطالعه موردی دختران دانشجوی دانشگاه های تهران
مریم طاهری کیا, عاطفه اسدزاده, علیرضا الهی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1397
98
مطالعه رفتار شهرداری تهران در حوزه ورزش همگانی بر اساس اصول حکمروایی خوب شهری
سید مرتضی حسینی, نجف آقایی, علیرضا الهی, مرجان صفاری
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1396
99
کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش بین مناسب تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتور سازی تبریز است
موسی علیزاده, مهرداد محرم زاده, علیرضا الهی
مدیریت و توسعه ورزش
1396
100
سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1396
101
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس مدل آیدا AIDA
نسیم کشمیری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1396
102
مشکلات مریبان ورزشی زن مطالعه ای در مورد هیات های ورزشی اراک
اسفندیار خسروی زاده, علیرضا الهی, بهرامی علیرضا , حقدادی عابد , نستوهی تیام
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1396
103
نقش میانجی وجدان کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روانشناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران
محبوبه روزبهانی, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1396
104
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای ورزشی مطالعه باشگاههای پرورش اندام ایلام
حسین کردلو, رضا خورشیدی, علیرضا الهی
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
1395
105
مدل ساختاری تاثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال
فرهاد فتحی, علیرضا الهی, مرجان صفاری
مدیریت و توسعه ورزش
1395
106
پیش بینی رضایتمندی و تمایل مشتریان برای حضور دوباره توسط مولفه های کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی مطالعه باشگاههای پرورش اندام
عبدالمجید دوراندیش, علیرضا الهی, حسین پورسلطانی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1395
107
شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال
معصومه مجیدی پرست, علیرضا الهی, امیر خانلری, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1395
108
پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش( اسپرت سرو)
حمید سارانی, علیرضا الهی
پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی
1395
109
تدوین بیانیه ماموریت و استراتژی های توسعه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی
حسین کارگر, بهراه رادفر, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی
1395
110
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعه ورزش
میر حسن سید عامری, علیرضا الهی, مصطفی افشاری, حبیب هنری
مطالعات مدیریت ورزشی
1395
111
تدوین مضامین راهبردی مدیریت هواداران باشگاه سپاهان اصفهان
سعید تابش, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1395
112
مولفه های پیش بینی کننده موفقیت کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک
حسین زارعیان, علیرضا الهی, سید نصرالله سجادی, میرمحسن پدرام
مطالعات مدیریت ورزشی
1395
113
عوامل و چالش های درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
مهدی رسولی, محمد خبیری, علیرضا الهی, نجف آقایی
مطالعات مدیریت ورزشی
1395
114
مضامین راهبردی مدیریت هواداران باشگاه سپاهان اصفهان
علی تابش, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1395
115
استانداردسازی ابزار اندازه گیری باور پذیری نسبت به تبلیغات از طریق ورزش
حسین کردلو, علیرضا الهی, عباس خدایاری
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1394
116
بررسی آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی خارجی از دیدگاه مشتریان( مطالعه موردی آدیداس)
دادانه زمانی, علیرضا الهی, سمانه الماسی, سعید امیرنژاد
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1394
117
رابطه علی باورها و نگرش نسبت به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام
حسین کردلو, علیرضا الهی, عباس خدایاری
مطالعات مدیریت ورزشی
1394
118
پیش بینی موفقیت کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو با استفاده از روش هوشمند شبکه های پرسپترون چند لایه
حسین زارعیان, علیرضا الهی, سید نصرالله سجادی, امین قاضی زاهدی
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
1394
119
مطالعه تطبیقی آموزش المپیک در ایران و کشورهای منتخب
حسین صفری, نصرالله سجادی, فریده هادوی, علیرضا الهی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1393
120
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان
مهدی رسولی, وحید ساعت چیان, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت ورزشی
1393
121
اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران
امین کلانی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت ورزشی
1393
122
چرا استراتژی ها در عمل با شکست مواجه می شوند مطالعه ای کیفی در نظام ورزش ایران
محمدحسن پیمان فر, علیرضا الهی, مهرزاد حمیدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1393
123
تحلیل موانع مشارکت بانوان در فعالیت های ورزشی تفریحی شهر تهران
بنفشه ایمانی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
1393
124
بلیبلیلبلی
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
سروش کودکان
1379
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید مشتریان ورزشی
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی - ایران
1394/12/19
شفاهى
2
تاثیر رضایت مندی بر وفاداری و تمایل حضور مشتریان استخرهای استان البرز
غلامرضا برشان, علیرضا الهی, نجف آقایی
کنفرانس سالانه مدیریت، اقتصاد و کسب و کار - ایران
1394/12/10
شفاهى
3
تبیین مدل ت ثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی، وفاداری و تمایل حضور مشتریان استخرهای استان البرز
غلامرضا برشان, علیرضا الهی, نجف آقایی
کنفرانس سالانه مدیریت، اقتصاد و کسب و کار - ایران
1394/12/10
شفاهى
4
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار ایرانی سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA
نسیم کشمیری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
دومین کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیکهای مدیریت - ایران
1394/10/15
شفاهى
5
Economic Development of Football Industry in I.R.Iran
Alireza Elahi
International Conference on Economics Management and Social Study - Indonesia
1394/04/21
شفاهى
6
تدوین طرح بازریابی ورزشی در فدراسیون های ورزشی
علیرضا الهی
همایش ملی بازاریابی ورزشی - ایران
1394/03/22
شفاهى
7
Iran s Sport System Change Based on the Theory of Strategic Points(SRF)
Mohamad hasan Peymanfar, Alireza Elahi
8th International Congress on Physical Education and Sport sciences - Iran
1393/11/30
شفاهى