توصیف مختصر

بیوگرافی

 

 

سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1382/07/19
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
آموزش ادبیات داستان از طریق دو رویکرد در کلاس انگلیسی به عنوان زبان بیگانه
سپیده احمدخان بیگی
2
بررسی تفاوت ها در کاربرد استداتژی یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بین زبان آموزان دو زبانه ایران
هادی یعقوبی نژاد
3
تحلیل متن مقاله بحثی رشته های فی و انسانی با استفاده از تئوری
زهرا حیدری
4
درک طنز فراگیران غیر بومی در سطح عالی
مریم خلیلی
5
بررسی نرم افزار های آموزشی زبان انگلیسی از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی و نشانه اجتماعی
زهرا کردجزی
6
تحلیل و بررسی مقابله ای گونه زبانی در مقالات تخصصی و مقالات غیر تخصصی در رشته روانشناسی
پروین مشتاقی
7
بررسی رابطه دانش هم ایی و نوشتار دانشجویان زبان انگلیسی
عیسی عطاردی
8
بررسی سرمایه فرهنگی والدین و رشد شناختی دانش اموزان در شرایط اجتماعی مختلف
سکینه دودانگه
9
زنجیره های واژگانی- گستردگی و عمق دانش واژگانی در عملکرد فراگیران زبان انگلیسی
مصطفی جانبی عنایت
10
رسانه و غرص ورزی بازتاب مسلمانان در رسانه های دنیا بااستفاده از مدل گفتمان انتقادی
حسین خانی ارانی
11
مقایسه تطبیقی کاربرد نظریه ترازیویتی در بررسی جنسیتی کتابهای درسی زبان خارجی
الهام هوشمندقره باغ
12
سبکهای تفسیر هویتی زبان اموزان دریافت ایرانی
هانیه دیوان بگی
13
ارزیابی ترجمه در پرتو روایت شناسی بررسی موردی رمان خانم دالووی
صنعان صدیقی
14
بررسی تاثیر الگوهای منطقی زبان خارجی برعملکرد
کامبیز رمضانی
15
تجزیه و تحلیل ابزارهای زبانی ارزشیابی در کتب نشر داخل و خارج
سیامک مرادی
16
تاثیر بازخوردی امتحانات نهایی دبیرستان در ایران بر استراتزیهای اماده سازی ازمون
میثم دامن کش
17
تاثیر سبک نگارش نوسینده مترجمان براثار ترجمه شده
فاطمه شریف مهر
18
فرهنگ مقصد ومعلمان زبان خارجی ایرانی اشناسازی ارتقا یا کنار گزاری
ابوالفضل احمدوند
19
ارتباط بین خلاقیت و تفکر انتقادی معلمین و اندیشیدن درباره تدریس
فاطمه آرمین فر
20
بررسی مقابله ای گونه زبانی طرح درس
لیلا محمدپور
21
بررسی انتقادیگفتمان کتاب های بومی در مقایسه با کتاب های بین المللی: به تصویر کشیدن نقش های مربوط به جنسیت
سهیل غفاری توران
22
بررسی شاخص های فرهنگی غرب در کتاب American English Files روی قسمت خواندن
فاطمه بیگی
23
تاثیر اموزش ارزیابی همگروهی برعوامل اماری و روانشناختی اموزش متوسطه
مجید ایزانلو
24
تحلیل گفتمان انتقادی مطالب اموزش زبان انگلیسی برای یافتن رگه های از ایبرالیسم بعنوان ایدولوزی مسلط در کشور اسلامی
محمد شیخی
25
بررسی منابع ارزیابی دربخش تقدیر و تشکر کتابهای غلوم انسانی و پایه
مرجان طبیجی
26
تحلیل پرگمتیک رعایت ادب درمقالات جوابیه به عنوان نمونه های از مجادلات اکادمیک
محدثه خسروی
27
بررسی پدیده های فرهنگ پذیری از راه دور درمیان معلمان ایرانی زبان انگلیسی و ارتباط بین این پدیده و اگاهی فرهنگی معلمان
آزاده باقری
28
بررسی بازتاب کنش گران اجتماعی در رمان چینو آچه به با عنوان همه چیز فرو می پاشد و دو ترجمه ی فارسی آن
ملیحه راشد
29
بررسی نگرش فراگفتمانی و شیوه بیان آن در مقالات انگلیسی: مطالعه مقایسه ای رشته، زمان انتشار و عضویت دانشگاهی"
ولی محمدی
30
بررسی استراتژی های درگیر بکارگرفته شده توسط مدرسان زبان انگلیسی: مورد سابقه و تجربه آموزشی
الناز عادل نیا
31
بررسی توالی زمانی در انتخاب استراتژی توسط مترجمان انیمیشن با درنظرگرفتن دسته بندی گوتلیب
فرهاد شکیبامنش
32
ارزیابی اموزش زبان انگلیسی در مدارس متوسطه ایران : بررسی نقادانه
علی عباسی نیا
33
مطالعه میان رشته های الکو تم درارتباط باتخصص درمقالات علمی دیدگاه تاریخی
لیلا شجاع
34
تاثیر رفتارهای کلامی در مقابل رفتارهای غیرکلامی معلمان به روی میل زبان آموزان ایرانی به محاوره در زبان انگلیسی
ابوالفضل همدانی
35
بررسی رابطه بین پیشینه سرمایه های اجتماعی فرهنگی زبان اموزان ایرانی سطح پیشرفته و عملکرد انها در فعالیتهای استدلالی
اکبر بایرامی
36
رابطه تصویری - کلامی در آموزش و ارزیابی لغات: بررسی چندوجهی سایت های آموزش زبان به عنوان زبان دوم خارجی به کودکان
گلشن محجوب
37
تاثیر جهت گیری سیاسی بر ترجمه خبر در روزنامه های انگلیسی ایران
علی ارسلان شهلا
38
بررسی بین فرهنگی ابزارهای ارزیابی متون عمومی و دانشگاهی
مودت سعیدی
39
هویت دو وجهی ،فرصت یاتهدید در یادگیری؟مطالعه معناشناختی مقابله ای دانشجویان درس انگلیسی نیمه تخصصی دارای هویت دو وجهی با فرهنگ پذیری از راه دور
کیانوش لایقی
40
ارزیابی سوادزبانی: ناهمخوانی بین مدرسان زبان تخصصی ، معلمان موضوعی و دانشجویان مقطع کارشناسی
قاسم جهانگیری
41
بررسی تفاوت های بین فرهنگی و زبان ارزشیابی در ساختار ژنریک گزارش های ارزشیابی دکتری در پیکره ی انگیسی نوشتاری به عنوان زبان بین المللی در محیط های آکادمیک
اتوسا ثابت
42
بررسی چشم انداز زبان شناسی شهر تهران
رضا کرمی فرد
43
ایدئولوژی در ترجمه ادبیات کودکان
انسیه گرگانی فیروزجائی
44
ارزیابی عینی ترجمه فیلم بررسی انیمیشن های دوبله شده
مهدی نوروزی کوچکسرائی
45
بررسی تحلیلی وضعیت کنونی پژوهش های تلفیقی در حیطه زبان شناسی کاربردی
سیدمحمدرضا هاشمی
46
تحلیل نشانه شناختی نقشهای اجتماعی مطرح شده در بسته های نرم افزاری اموزش زبان انگلیسی
معصومه کفشگر سوته
47
بررسی پراکسیمیتی در دوره های آموزشی ویدیویی آنلاین
امیدرضا رجبی
48
تحلیل گفتمان انتقادی نحوه پوشش خبری رسانه های غربی و خاورمیانه در رابطه با جنگ 2011 سوریه
حسین المحیمید
49
رابطه میان هوش ریاضی-منطقی و زبانی و استدلال های منطقی غلط در نوشتن پاراگراف های جدلی و ترغیبی: در دانشجویان اموزش زبان انگلیسی در ایران
سروش حاجی زاده مقدم
50
تجزیه و تحلیل نشانه های اجتماعی در مجلات درون پروازی بین المللی به عنوان یک گفتمان گردشگری : یک مطالعه میان فرهنگی
شیماسادات قاسمی
51
تحقیقی نقادانه از فرهنگ غرب در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
عباس پارسازاده
52
تحلیل و بررسی نشانه شناسی پوسترهای فیلمهای ایرانی در جشنواره های داخلی و خارجی : رویکردی ترجمه ای
اکرم اقالو
53
بررسی در زمانی تغییرات ژانر حقوقی در مقالات علمی و آرای دادگاهها تحلیل سبکی / بلاغی کلان و زبانشناسی خرد
حسام اذری
54
پراگماتیسم بین زبانی توانمندی و شناخت آموزگاران زبان در شرایط محیطی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجه در ایران
محمدرضا مسرور
55
ارزیابی چندوجهی وضعیت کنونی ارزشیابی پویا و بررسی روش های ممکن جهت غنی سازی درک شناختی و عملکرد مدرسان ایرانی
سعید محمدی
56
ادب در
محدثه موحدی
57
بررسی وفاداری در ادبیات کودکان از طریق تئوری ارزیابی: مطالعه مقایسه ای دو ترجمه چارلی و کارخانه شکلات
سهیل صالح زهی گرگیج
58
پژوهشی در چالش ها و میسر بودن به کارگیری گونه های مختلف زبان انگلیسی در طراحی تستی بین المللی از زبان انگلیسی
سجاد عارف صدر
59
مطالعه تطبیقی (مقایسه ای) لغات احساسی به کار رفته در کتاب های درسی زبان انگلیسی تدوین شده در ایران و کتاب های درسی بین المللی برای نوجوانان
ژاله صادقیان صادق اباد
60
تجزیه و تحلیل چند وجهی فیلم های اموزشی محبوب معلمان ایرانی در برنامه های اشتراک گذاری
امیررضا پورکاظم
61
تحلیل مقایسه ای فرآیندها و فرآورده های مترجمان مبتدی و نیمه متخصص ایرانی: مطالعه ای با استفاده از Think-Aloud Protocol
میلاد فارغ
62
بررسی توانش فرافرهنگی در برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی دوره کارشناسی در ایران: سیاست گذاری، طراحی، و اجرا
علی دباغ
63
نحوه استفاده از پیشینه ی تحقیق در رشته زبانشناسی کاربردی: از دیدگاه نظریه داده بنیاد
سیامک مرادی
64
نقش داستان های بومی در یادگیری لغات
سحر فرامرزی جلفایی
65
بررسی رابطه میان مهارت یادگیری زبان انگلیسی و تغییر هویت قومی زبان آموزان تالشی
شیرین اسماعیلی
66
تحلیل چندوجهی از بازنمایی های بصری و کلامی گفتگوهای TED: مطالعه نشانه شناسی اجتماعی چهار رشته
فائزه منصورسمائی
67
نقش داستان های بومی شده در یادگیری لغات
سحر فرامرزی جلفایی
دروس ترم جاری
748 - ارزشیابی پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
602 - سنجش و ارزشیابی زبان - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
740 - سمینارمسائل ترجمه - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
606 - در آمدی بر تحلیل گفتمان - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00