توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی علوم تربیتی
دانشگاه تهران
1389/09/28
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تبیین کدهای مفهومی مبتنی بر تحلیل استعاره های مفهومی جهت دار زمان در مکان در آزمون پولز و مقایسه آن با کتابهای فارسی دوره ابتدایی مبتنی بر زبانشناسی شناختی لیکاف و جانسون
سیده پروین صائمین
2
تحلیل گفتمان هویت جنسیتی زن در اسناد بالا دستی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی و پیامدهای مترتب بر آن در تربیت جنسیتی
رویا جدیدی
3
ساخت شکنی نقش تربیت غیر رسمی در بستر آموزش های مجازی
ناصر نوروزی
4
تبیین شبکه ی استعاره ی مفهومی معنای زندگی در میان دانش آموزان مقطع دوم متوسطه تهران
محبوبه اتشباری
5
تبیین فلسفه آموزش علوم در رویکرد تربیتی رودلف اشنایدر و الزام های آن برای برنامه ریزی درس علوم
مهسا شریفی علیائی
6
تبیین جایگاه هنر و زیبا شناسی در منظومه تربیتی جان دیویی به منظور ارائه الگوی مطلوب هنر وزیباشنسی دربرنامه فلسفه برای کودکان
محسن کردلو
7
مقایسه بنیان های نظری رویکرد ارتباطی با رویکرد اجتماعی، فرا فرهنگی در آموزش زبان انگلیسی وتبیین پیامدهای آنها در فلسفه برنامه درسی زبان انگلیسی به منزله زبان خارجی درنظام آ-پ ایران
پروانه اقاصفری
8
واکاوی داستانهای منطق الطیر به منظور گزینش و بازنویسی برای برنامه فلسفه برای کودکان
ساناز ارشدی یاراحمدی
9
تحلیل انتقادی گفتمان تربیت معلم در نظام آموزش و پرورش ایران در پنج گفتمان حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
رضا حق ویردی
10
تبیین مفروضات معرفت شناختی پژوهش روایی و جایگاه آن در ساختار دانش معلمان
الهام عزیزنیا
11
تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم وتربیت دانشگاههای تهران از چالش های فرایند پایان نامه نویسی
محمد فاقدی
12
تبیین تعلیم وتربیت نشانه بنیاد با تاکید بر آرای دلوز وراهبردهای آن درفرآین یاددهی - یادگیری
نفیسه ولدی
13
تحلیل انتقادی گفتمان تربیت دینی در آموزش و پرورش رسمی جمهوری اسلامی ایران و نسبت آن با مفهوم صلح جهانی و برنامه‌ی آموزش صلح.
مریم نورزاد
14
تحلیل محتوای حکایات قابوس نامه به منظور بازنویسی و استفاده در برنامه فلسفه برای کودک
امیر حیدری
15
تبیین دلالت های رویکرد کثرت گرایی جان هیک در تربیت دینی
سیده زینب نعمتی
16
تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش و پرورش ایران(وضعیت موجود)
حامد حاجی پورکلیشمی
17
تبیین پدیده تبلیغ از نظر بوردیار و دلالت های آن در تربیت رسانه ای
محمد ستاری
18
تبیین ویژگی های تربیت دینی از منظر پدیدار شناسی نینیان اسمارت
رقیه شادمان
19
تبیین دیدگاه زیبایی شناسی غزالی و دلالت های آن در تربیت زیبایی شناختی
سیدغفور وهابی
20
نقد بنیادهای آموزش وپرورش لیبرال بر مبنای نظریه کنش بوردیو
مرضیه شیخلر
21
تبیین مولفه های تربیت رسانه ای مبتنی بر ساخت گرایی اجتماعی
سارا احمدی
22
بررسی امکان استفاده از حکایت های گلستان سعدی در برنامه ی فلسفه برای کودکان
فهیمه نظام الاسلامی
23
بررسی ویژگی های دیالکتیک به مثابه روش تدریس باتوجه به مبانی فلسفی دیالکتیک از نظر سقراط وافلا طون
زهرا آزاده رنجبر
24
بررسی دید گاه برگسن در مورد شهود و اشارت آن برای تعلیم وتربیت
مجتبی سلیمان زاده مقدم
25
«تحلیل گفتمان انتقادی «صلح» در برنامه درسی و اسناد رسمی تعلیمات عمومی افغانستان (دوره نظام جمهوری اسلامی (1382 تا 1400))»
علی شاه فایق
26
«تحلیل گفتمان انتقادی «صلح» در اسناد رسمی و برنامه درسی تعلیمات عمومی افغانستان (دوره نظام جمهوری اسلامی (1382 تا 1400))
علی شاه فایق
27
تبیین شبکه ی استعاره ی مفهومی معنای زندگی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان
ایمان هاشمی
28
فلسفه ضمنی زیسته آموزش هنر و مقایسه آن با فلسفه رسمی آموزش هنر در دوره ابتدایی آموزش و پرورش ایران
ایمان هاشمی
29
تبیین کدهای مفهومی بردرک استعاره های مفهومی زمان در مکان آزمون های پرلز
سیده پروین صائمین
30
فهم مفهوم طلب مبتنی بر هرمنوتیک قرآنی و استلزام آن برای شایستگی‌های تربیتی
امیر فرخنده
31
ساخت شکنی نقش تربیت غیر رسمی در نظام تربیتی جمهوری اسلامی ایران
ناصر نوروزی
32
بررسی امکان پدیده خلاقیت در آموزش مجازی با تکیه بر آرا دون آیدی
مهسا مردی
33
تحلیل محتوای کیفی داستان های منتخب هانس کریستین اندرسن به منظور استنتاج مضامین فلسفه کودکی
سمانه جباری
34
پدیدارشناسی تربیت بر مبنای بازخوانی مفاهیم حال و هوای بنیادین و پروا نزد هایدگر
احسان پویافر
دروس ترم جاری
728 - نظریه های یادگیری و روش های تدریس - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
721 - مکاتب فلسفی و آراء تربیتی 2 - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
516 - فلسفه علم و روش شناسی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
253 - سیرتحول تعلیم و تربیت در ایران قبل وبعد از اسلام - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
089 - معرفت شناسی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00