توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی علوم تربیتی
دانشگاه تهران
1389/09/28
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تبیین کدهای مفهومی مبتنی بر تحلیل استعاره های مفهومی جهت دار زمان در مکان در آزمون پولز و مقایسه آن با کتابهای فارسی دوره ابتدایی مبتنی بر زبانشناسی شناختی لیکاف و جانسون
سیده پروین صائمین
2
تحلیل گفتمان هویت جنسیتی زن در اسناد بالا دستی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی و پیامدهای مترتب بر آن در تربیت جنسیتی
رویا جدیدی
3
ساخت شکنی نقش تربیت غیر رسمی در بستر آموزش های مجازی
ناصر نوروزی
4
تبیین شبکه ی استعاره ی مفهومی معنای زندگی در میان دانش آموزان مقطع دوم متوسطه تهران
محبوبه اتشباری
5
تبیین فلسفه آموزش علوم در رویکرد تربیتی رودلف اشنایدر و الزام های آن برای برنامه ریزی درس علوم
مهسا شریفی علیائی
6
تبیین جایگاه هنر و زیبا شناسی در منظومه تربیتی جان دیویی به منظور ارائه الگوی مطلوب هنر وزیباشنسی دربرنامه فلسفه برای کودکان
محسن کردلو
7
مقایسه بنیان های نظری رویکرد ارتباطی با رویکرد اجتماعی، فرا فرهنگی در آموزش زبان انگلیسی وتبیین پیامدهای آنها در فلسفه برنامه درسی زبان انگلیسی به منزله زبان خارجی درنظام آ-پ ایران
پروانه اقاصفری
8
واکاوی داستانهای منطق الطیر به منظور گزینش و بازنویسی برای برنامه فلسفه برای کودکان
ساناز ارشدی یاراحمدی
9
تحلیل انتقادی گفتمان تربیت معلم در نظام آموزش و پرورش ایران در پنج گفتمان حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
رضا حق ویردی
10
تبیین مفروضات معرفت شناختی پژوهش روایی و جایگاه آن در ساختار دانش معلمان
الهام عزیزنیا
11
تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم وتربیت دانشگاههای تهران از چالش های فرایند پایان نامه نویسی
محمد فاقدی
12
تبیین تعلیم وتربیت نشانه بنیاد با تاکید بر آرای دلوز وراهبردهای آن درفرآین یاددهی - یادگیری
نفیسه ولدی
13
تحلیل انتقادی گفتمان تربیت دینی در آموزش و پرورش رسمی جمهوری اسلامی ایران و نسبت آن با مفهوم صلح جهانی و برنامهی آموزش صلح.
مریم نورزاد
14
تحلیل محتوای حکایات قابوس نامه به منظور بازنویسی و استفاده در برنامه فلسفه برای کودک
امیر حیدری
15
تبیین دلالت های رویکرد کثرت گرایی جان هیک در تربیت دینی
سیده زینب نعمتی
16
تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش و پرورش ایران(وضعیت موجود)
حامد حاجی پورکلیشمی
17
تبیین پدیده تبلیغ از نظر بوردیار و دلالت های آن در تربیت رسانه ای
محمد ستاری
18
تبیین ویژگی های تربیت دینی از منظر پدیدار شناسی نینیان اسمارت
رقیه شادمان
19
تبیین دیدگاه زیبایی شناسی غزالی و دلالت های آن در تربیت زیبایی شناختی
سیدغفور وهابی
20
نقد بنیادهای آموزش وپرورش لیبرال بر مبنای نظریه کنش بوردیو
مرضیه شیخلر
21
تبیین مولفه های تربیت رسانه ای مبتنی بر ساخت گرایی اجتماعی
سارا احمدی
22
بررسی امکان استفاده از حکایت های گلستان سعدی در برنامه ی فلسفه برای کودکان
فهیمه نظام الاسلامی
23
بررسی ویژگی های دیالکتیک به مثابه روش تدریس باتوجه به مبانی فلسفی دیالکتیک از نظر سقراط وافلا طون
زهرا آزاده رنجبر
24
بررسی دید گاه برگسن در مورد شهود و اشارت آن برای تعلیم وتربیت
مجتبی سلیمان زاده مقدم
25
«تحلیل گفتمان انتقادی «صلح» در برنامه درسی و اسناد رسمی تعلیمات عمومی افغانستان (دوره نظام جمهوری اسلامی (1382 تا 1400))»
علی شاه فایق
26
«تحلیل گفتمان انتقادی «صلح» در اسناد رسمی و برنامه درسی تعلیمات عمومی افغانستان (دوره نظام جمهوری اسلامی (1382 تا 1400))
علی شاه فایق
27
تبیین شبکه ی استعاره ی مفهومی معنای زندگی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان
ایمان هاشمی
28
فلسفه ضمنی زیسته آموزش هنر و مقایسه آن با فلسفه رسمی آموزش هنر در دوره ابتدایی آموزش و پرورش ایران
ایمان هاشمی
29
تبیین کدهای مفهومی بردرک استعاره های مفهومی زمان در مکان آزمون های پرلز
سیده پروین صائمین
30
فهم مفهوم طلب مبتنی بر هرمنوتیک قرآنی و استلزام آن برای شایستگیهای تربیتی
امیر فرخنده
31
ساخت شکنی نقش تربیت غیر رسمی در نظام تربیتی جمهوری اسلامی ایران
ناصر نوروزی
32
بررسی امکان پدیده خلاقیت در آموزش مجازی با تکیه بر آرا دون آیدی
مهسا مردی
33
تحلیل محتوای کیفی داستان های منتخب هانس کریستین اندرسن به منظور استنتاج مضامین فلسفه کودکی
سمانه جباری
34
پدیدارشناسی تربیت بر مبنای بازخوانی مفاهیم حال و هوای بنیادین و پروا نزد هایدگر
احسان پویافر
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
تبیین فلسفه بدن هوشمند (بدنمندی) و پیشنهاد چارچوبی برای آموزش مهارتها در دوره ابتدایی
اشرف اکبری
2
تبیین فلسفه عدالت جنسیتی مبتنی بر اسناد بالا دستی به منظور ارائه الگویی مفهومی در عرصه تربیت جنسیتی
مینو حقیقی فشی
3
تبیین شاکله انسانی در معرفت نقس علامه حسن زاده آملی و پیشنهاد چهارچوبی برای تربیت اسلامی
شهریار غفاری
4
بررسی ارزش های اجتماعی در قرآن کریم و دلالت های آن بر تربیت اجتماعی
مصطفی امانی هارونی
5
تبیین جایگاه آموزش آنلاین در تربیت منش در آموزش عالی با تاکید بر دیدگاه سازه گاریی اجتماعی
امیر مرادی
6
بررسی چرایی قیام عاشورا و دلالت های آن با تاکید برقصه گویی برای تربیت کودک
زهره عرب صالحی نصرابادی
7
تحلیل تطبیقی برنامه درسی تفکر و سبک زندگی پایه هفتم با برنامه فلسفه برای کودکان
نفیسه شهیداول
8
بررسی اهداف و روشهای تربیت معنوی در نهج البلاغه
محمد شیخه
9
تبیین رابطه هوشمند سازی مدارس و فلسفه از منظر دن آیدی
سیدرضا جارچی
10
تبارشناسی مفهوم دانش آموزنخبه درآموزش و پرورش با تاکید بر آموزش و پرورش معاصر ایران
شهداد عبداللهی خانقاه
11
بررسی نظام ارزشیابی آموزشی بر بنیاد نظریه انتقادی با تاکید بر آراء ژیرو و اپل
خسرو بستان
12
مطالعه تطبیقی مهارتهای زندگی در برنامه فلسفه برای کودکان و برنامه درسی تفکر و سبک زندگی
زهرا محمدزاده پیش بیجاری
13
تحلیل شناخت شناسانه آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر دیدگاه رفتارگرایانه رایل
محسن بهلولی فسخودی
14
فلسفه مرگ ودلالتهای تربیتی آن بر سبک زندگی از دیدگاه قرآن و مقایسه آن با تجربیات زیسته معلمان
اعظم طاهرخانی
15
تجربه زیسته دختران مدرسه شین آباد ازحضور مولفه های اخلاق مبتنی بر مبالات نادینگز
سنور سعیدی
16
ادراک معلمان از اخلاق شهروندی باتاکیدبرمسئولیت شهروندی: با تاملی بر برنامه درسی پنهان مسئولیت شهروندی
فاطمه تیرانداز
17
واکاوی هستی شناسانه رویکردهای مختلف در فلسفه زندگانی به منظور ترسیم اهداف تعلیم وتربیت
مژگان کرد
18
پیشنهاد چارچوبی برای تربیت شهروندی کودکان مهاجر افغان مدارس ایران بر اساس بنیاد فلسفه برای کودکان
مینو غلامحسین
19
ادراک دانش آموزان متوسطه از مسئولیت شهروندی با تاملی بر برنامه درسی پنهان
فاطمه تیرانداز
20
ادراک دانش آموزان متوسطه از مسئولیت پذیری شهروندی با تاملی بر برنامه درسی پنهان
فاطمه تیرانداز
21
تحلیل انتقادی گفتمان عدالت آموزشی در مدارس استعدادهای درخشان بعد از انقلاب اسلامی ایران
حمید محیطی اردکانی
22
ادراک دانش اموزان متوسطه از مسئولیت پذیری شهروندی باتاملی بر برنامه درسی پنهان
فاطمه تیرانداز
23
تبیین و نقد معنویت گرائی نوپدید براساس مبانی فلسفی معنویت گرائی قرآنی به منظور ارائه ی چارچوبی نظری برای تربیت معنوی
سیاوش مظفری
24
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان شهرستان کنگان
رضوان محمدی
25
روایت ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی ، ورودی1399،از آموزش برخط
لیلا نمازی کلش
دروس ترم جاری
704 - روش های تحقیق درعلوم تربیتی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
704 - روش های تحقیق درعلوم تربیتی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
709 - جامعه شناسی تعلیم وتربیت پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
708 - اموزش وپرورش تطبیقی پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
708 - اموزش وپرورش تطبیقی پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
109 - اخلاق حرفه ای در آموزش - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
روش های تحقیق درعلوم تربیتی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:17کد درس:704گروه درس:02تعداد دانشجو:5تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 217
2
روش های تحقیق درعلوم تربیتی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:17کد درس:704گروه درس:02تعداد دانشجو:5تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 215
3
جامعه شناسی تعلیم وتربیت پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:17کد درس:709گروه درس:01تعداد دانشجو:9تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
4
اموزش وپرورش تطبیقی پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:17کد درس:708گروه درس:01تعداد دانشجو:11تعداد واحد3روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 103
5
اموزش وپرورش تطبیقی پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:17کد درس:708گروه درس:01تعداد دانشجو:11تعداد واحد3روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 212
6
اخلاق حرفه ای در آموزش
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:16کد درس:109گروه درس:01تعداد دانشجو:29تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 114
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
تحلیل گفتمان های آموزش و پرورش ایران پس از انقلاب
رمضان برخورداری-رضا حق وردی- حامد حاجی پور- زهرا عسگری- مریم نورزاد- بابک شمشیری-علیرضا محمودنیا
نقد فرهنگ
1401
2
پساساختارگرایی و خوانش گفتمان ها - Post structuralism and educational research
رمضان برخورداری
گام نو
1396
3
آینده دین - The future of Religion
رمضان برخورداری
جامعه شناسان
1395
4
چشم اندازهای فلسفه تعلیم و تربیت - Philosophy of education
رمضان برخورداری
نخستین
1394
5
درآمدی به اندیشه های مرلوپونتی - Merleu-Ponty a guide for the perplexed
رمضان برخورداری
گام نو
1389
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Comparing the Transcultural Approach of "English as an International Language" with the Cognitive Approach of "English as a Foreign Language
Parvaneh Aghasafari, Ramazan Barkhordari, ali taghavian naseraddin, Alireza Mahmoodnia
Iranian quarterly of comparative education
2022
2
Education of children with chronic illnesses: A phenomenological perspective
Zahra Asgari, Mohammad Hossein Heidari, Ramazan Barkhordari
JOURNAL OF PHILOSOPHY OF EDUCATION
2022
3
Philosophy of education in a new key: Reflection on higher education in Iran
Bakhtiar shabani varaki, Alireza Sadeqzadeh Qamsari, Meisam Sefidkhosh, Seyed Mahdi Sajjadi, Reza Mohammadi Chaboki, Tahereh Javidi Kalatehjafarabadi, Hojjat Saffarheidari, Meisam Mohammadamini, Omid Karimzadeh, Ramazan Barkhordari, Ramazan Barkhordari, Saeid Zarghami-hamrah, Michael A. Peters, Marek Tesar
Educational Philosophy and Theory
2021
4
تبیین و نقد پیامدهای تربیتی عرفان های اومانیستی با تاکید بر اندیشه وین دایر بر اساس معنویت گرایی قرآن کریم
علیرضا محمودنیا, سیاوش مظفری, سوسن کشاورز, رمضان برخورداری
پژوهش های اخلاقی
1402
5
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان
رضوان محمدی, سوسن کشاورز, رمضان برخورداری
علوم تربیتی
1402
6
تأثیر آموزش دوره ی فلسفه برای کودکان بر مولفه های رضایت از زندگی دانش آموزان پسر در دوران همه گیری ویروس کرونا
رمضان برخورداری
تفکر و کودک
1402
7
بررسی ادراک دانش آموزان مهاجر افغانی درباره وضعیت مربوط به تربیت شهروندی در مدارس ایران؛ (نمونه موردی کرج)
مینو غلامحسین, یحیی قائدی, سعید ضرغامی همراه, رمضان برخورداری, اکبر صالحی
مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی
1402
8
تبیین استعاره های مفهومی جهت دار زمان در مکان کتاب چهارم فارسی ابتدایی بر مبنای استعاره های مفهومی لیکاف و جانسون
سیده پروین صائمین, رمضان برخورداری, سعید ضرغامی همراه
نوآوری های آموزشی
1401
9
تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی(زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی) در فلسفه برنامه درسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
پروانه اقاصفری, رمضان برخورداری, علیرضا محمودنیا, ناصر الدین علی تقویان
دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
1401
10
تحلیل گفتمان انتقادی مسأل? صلح درتعلیم وتربیت افغانستان مبتنی برسند قانون اساسی دور? جمهوری اسلامی
رمضان برخورداری
فلسفه تربیت
1401
11
تحلیل گفتمان انتقادی مسأله صلح درتعلیم وتربیت افغانستان مبتنی برسند قانون اساسی دوره جمهوری اسلامی
علی شاه فایق, رمضان برخورداری, علیرضا محمودنیا
فلسفه تربیت
1401
12
فراسوی دوگانگی؛ زیست جهان و برنامه درسی تربیت معلم علوم با نگرش پدیدارشناختی
رمضان برخورداری
پژوهش در تربیت معلم
1400
13
تحلیل جایگاه تربیت معلم در گفتمان های حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران
رضا حق وردی, رمضان برخورداری, سوسن کشاورز, علیرضا محمودنیا
تدریس پژوهی
1400
14
تمهیدی بر نظریه انکشاف در معرفت نفس با تأکید بر فراروی از قرائت رایج از فلسفه ملاصدرا در دیدگاه علامه حسنزاد?? آملی
شهریار غفاری, سوسن کشاورز, عبدالله صلواتی, سعید بهشتی, رمضان برخورداری
انسان پژوهی دینی
1400
15
تمهیدی بر نظریه انکشاف در معرفت نفس با تأکید بر فراروی از قرائت رایج از فلسفه ملاصدرا در دیدگاه علامه حسنزاده آملی
شهریار غفاری, سوسن کشاورز, عبدالله صلواتی, سعید بهشتی, رمضان برخورداری
انسان پژوهی دینی
1400
16
واسازی نقش تربیت رسمی در نظام تربیتی ایران پس از انقلاب اسلامی
ناصر نوروزی, رمضان برخورداری, سعید ضرغامی همراه, علیرضا محمودنیا
فلسفه تربیت
1400
17
پدیدارشناسی بیماری: رویکردی در تعلیم و تربیت کودکان مبتلا به بیماری های مزمن
زهرا عسگری, محمد حسین حیدری, رمضان برخورداری
فلسفه تربیت
1399
18
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیر رسمی(مورد اینستاگرام)
مژگان کرد, یحیی قائدی, سعید ضرغامی همراه, رمضان برخورداری
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1399
19
تحلیل مفهوم زندگی خوب در رویکرد سعادت گرا به منظور تدوین هدف های تربیت
مژگان کرد, یحیی قائدی, سعید ضرغامی همراه, رمضان برخورداری
پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت
1399
20
تحلیل گفتمان انتقادی «بیماری» در اسناد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
رمضان برخورداری, زهرا عسگری
اندیشه های نوین تربیتی
1399
21
معرفی کتاب پژوهش در باب تجربه زیسته علم انسانی حساس به عمل مکس فان منن
رمضان برخورداری
فلسفه تربیت
1398
22
تحلیل گفتمان تربیت معلم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
رضا حق ویردی, رمضان برخورداری, سوسن کشاورز, علیرضا محمودنیا
فلسفه تربیت
1398
23
تبیین زیبایی شناسی از دیدگاه جان دیویی و استلزام های تربیتی آن
محسن کردلو, رمضان برخورداری, یحیی قائدی, سعید ضرغامی همراه
فلسفه تربیت
1398
24
درایت تدریس معنای خردمندی تربیتی
رمضان برخورداری
فلسفه تربیت
1397
25
نمود شناسی تجربه عضویت دبیران در شبکه های اجتماعی و جایگه آن بر زندگی خانوادگی و روابط زناشویی
امیر مرادی, رمضان برخورداری
زن و مطالعات خانواده
1397
26
کاربرد نظریه استعاره مفهومی لیکاف در آموزش تفکر خلاق
محمود محمدی, افضل السادات حسینی, رمضان برخورداری
روانشناسی شناختی
1397
27
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران
شهداد عبداللهی خانقاه, یحیی قائدی, سعید ضرغامی همراه, رمضان برخورداری
علوم تربیتی
1397
28
بررسی فلسفه مرگ و دلالتهای تربیتی آن بر سبک زندگی
اعظم طاهرخانی, سوسن کشاورز, اکبر صالحی, رمضان برخورداری
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
1397
29
تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش وپرورش ایران
حامد حاجی پورکلیشمی, رمضان برخورداری, سوسن کشاورز
پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت
1397
30
بررسی فرصت ها و چالش های آموزش آنلاین در تربیت منش دانشجویان باتاکید بر رویکرد سازه گرایی اجتماعی
امیر مرادی, سعید ضرغامی همراه, یحیی قائدی, رمضان برخورداری
تدریس پژوهی
1396
31
چالش های آموزش عالی بر مبنای نقد فردریش نیچه از فرهنگ مدرن
رمضان برخورداری
نامه الهیات
1395
32
تحلیل نسبت آموزش فنی و حرفه ای با تعلیم و تربیت نظری
محسن بهلولی فسخودی, سعید ضرغامی همراه, یحیی قائدی, رمضان برخورداری
خانواده و پژوهش
1395
33
تحلیل تمایز معرفت گزاره ای و معرفت مهارتی
محسن بهلولی فسخودی, سعید ضرغامی همراه, یحیی قائدی, رمضان برخورداری
ذهن
1395
34
تحلیل محتوای کیفی قصه های صمد بهرنگی به منظور بررسی امکان استخراج مضامیت تربیتیانتقادی
رمضان برخورداری, سید هادی مدنی
خانواده و پژوهش
1395
35
پائولو فریره
رمضان برخورداری
دانشنامه ایرانی برنامه درسی
1394
36
ماکسین گرینی
رمضان برخورداری
دانشنامه ایرانی برنامه درسی
1394
37
نقد و بررسی کتاب مکاتب فلسفی و آرا تربیتی تالیف جرالد ال. گوتک
رمضان برخورداری
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
1393
38
آثار ماندگار ایدئولوژی و برنامه درسی
رمضان برخورداری
دانشنامه ایرانی برنامه درسی
1393
39
پدیدارشناسی
رمضان برخورداری
دانشنامه ایرانی برنامه درسی
1393
40
نل نادینگز
رمضان برخورداری
دانشنامه ایرانی برنامه درسی
1392
41
کشاکش اندیشه مدرن-پست مدن ضرورت کنش روشنفکرانه فیلسوف تعلیم و تربیت برای تحول در نظام آموزش و پرورش
رمضان برخورداری
پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت
1392
42
مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناسی در تعلیم و تربیت
رمضان برخورداری, خسرو باقری
پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت
1391
43
پرورش مدارا در تفکر(داوری) منظری پدیدارشناختی
رمضان برخورداری, فرزین بانکی
تفکر و کودک
1391
44
.تبیین و تحلیل جریان اسلامی سازی علوم و آثار آن در تعلیم و تربیت
رمضان برخورداری, سید مهدی سجادی
نوآوری های آموزشی
1383
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
Critical Theory and Moral Theory in Education Henry Giroux and Nel Noddings
Parvaneh Aghasafari, Ramazan Barkhordari, mojtaba heydari
Second International conference of Comparative Education - Iran
1398/08/29
شفاهى
2
پیامدهای دیدگاه سازنده گرایی برای صلاحیت های حرفه ای معلمان در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات
رمضان برخورداری
پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه - ایران
1397/11/28
شفاهى
3
خوانش پراگماتیسم با تاکید بر دیویی و رورتی در فلسفه تعلیم و تربیت ایران
رمضان برخورداری
دومین سمپوزیوم جامعه و تربیت - ایران
1396/11/26
شفاهى
4
درس پژوهی یه منزله نمود و نماد توسعه یافتگی بررسی تجربه های بین المللی درس پژوهی با تاکید بر پژوهش های معطوف به آموزش و پرورش ایران
رمضان برخورداری
اولین همایش بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی - ایران
1396/09/02
شفاهى
5
ضرورت فرهنگی بومی سازی محتوای برنامه درسی فلسفه برای کودک
رمضان برخورداری
همایش بین المللی فلسفه تعلیم و تربیت در عمل - ایران
1393/07/16
شفاهى
6
فلسفه ورزی در گستره فلسفه تعلیم و تربیت به مثابه تمرکز و توسعه
رمضان برخورداری
همایش بین المللی فلسفه تعلیم و تربیت در عمل - ایران
1393/07/16
شفاهى
7
فلسفه تعلیم و تربیت به مثابه کنشی روشنگرانه در پرتو صورتبندی روشنگری پست مدرن
رمضان برخورداری
مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران - ایران
1392/03/01
شفاهى
8
تربیت در پرتو نگرش پدیدار شناختی
رمضان برخورداری
سومین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران - ایران
1391/04/13
شفاهى
9
پارادوکس ایدئولوزی در تربیت رسمی و پلورالیسم روش شناختی در فلسفه تعلیم و تربیت
رمضان برخورداری
اولین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران فلسفه تعلیم و تربیت چالش ها و چشم اندازها - ایران
1389/02/30
شفاهى