توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1395/04/18
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مدیرگروه تکنولوژی آموزشی س1
مدیرگروه سطح 1
1398/06/27
1402/07/25
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
T
T
T
تکمیل شده
T
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر شبیه سازی های آموزشی بر یادگیری و خودکار آمدی تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی
پرستو مرادی
2
طراحی و اعبار سنجی پرسشنامه آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
شیما ملکی
3
اثربخشی کلاس معکوس بر یادگیری، یادداری و درگیری تحصیلی دانش آموزان در درس علوم
سحر سوهانی
4
بررسی تاثیر تسلط مدرسان زبان بر تفکر نقادانه و رشد مهارتهای مرتبط به تفکر نقادانه در بین فراگیران زبان
بهرام حسین
5
تاثیر استفاده از کلاس درس معکوس بر مدیریت زمان و یادگیری دانش آموزان کلاس درس چندپایه
مهدی ذبیح پوردرازکلا
6
بررسی تاثیر استفاده از مودل طراحی شده براساس نظریه یادگیری همیارانه بر مولفه های یادگیری همیارانه
مهدی رجبی نیازاباد
7
طراحی واعتبارسنجی پرسشنامه آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
شیما ملکی
8
بررسی رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)
مهدی رجبی نیازاباد
9
اثربخشی یادگیری خرد بر یادگیری مهارتهای مطالعه و توسعه حرفهای معلمان ابتدایی کرج
نگار افروشه
10
بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش آموزان
مدرس خاکسار
11
تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری خرد در بستر یادگیری معکوس بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
هانیه ختایی
12
تاثیر یادگیری خرد بر میزان یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم تجربی ششم ابتدایی
حسن ته کر
13
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی شهرستان خمین
فاطمه عربی
14
اثربخشی تلفیق موسیقی بی کلام در ویدئوی های آموزشی بر افزایش یادگیری و درگیرسازی تحصیلی دانش آموزان
زهرا عزیزی
15
نقش پیش بینی کننده ابعاد خودتنطیمی بر انگیزه دانشجویان در آموزش مجازی
رقیه حیدری
16
پیش بینی خودکارآمدی تدریس بر اساس انگیزش شغلی و سواد اطلاعاتی در معلمان دوره ابتدایی
فریده رشیدی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
" بررسی موانع فردی و اجرایی توسعه خلاقیت در کاربرد تجهیزات و استفاده از رویکردهای نوین آموزشی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرساری
یاسر کیایی
2
تاثیر مدیریت تعاملی بر تبادل اطلاعات بر گرایش های تفکر انتقادی دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی
محسن مرادی
3
امکان سنجی کاربرد روش های نوین آموزشی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از منظر مدیران و کارکنان
محمد مجدم
4
بررسی تاثیر استفاده از سبک آموزش محاوره ای وسبک آموزش رسمی در واقعیت افزوده بر یادگیری و یاد داری درس علوم تجربی پایه هشتم متوسط
سونا حضرتی قاسم قشلاقی
5
تاثیر استفاده از یادگیری مشارکتی بازی وارسازی شده بر یادگیری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه دوم دبستان
راحله حیدری
6
ارزشیابی انیمیشنهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مقطع پیشدبستانی
راحله عباسی
7
بررسی تاثیر محیط وب محور مبتنی بر آموزش برنامه ای بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهر کرج
فائزه عبدی
8
تأثیر نقش حمایتی معلم در بازی جدی مبتنی بر رقابت بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس نگارش پایه پنجم (مطالعه? موردی: بازی جدی نورولند)
رضا حاجی حاجی
9
بررسی تاثیر انیمیشن های داستانی معلم ساخته و دانش آموز ساخته بر پیشرفت و انگیزه تحصیلی در درس علوم اجتماعی
مهران ترابی رستمی
دروس ترم جاری
734 - نظام جامع یادگیری الکترونیکی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
738 - سمینار رویکردهای نوین در تکنولوژی آموزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
731 - طراحی و توسعه آموزش تعاملی مبتنی بر وب - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
735 - کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
754 - مفاهیم اصول و نظریه های یادگیری الکترونیکی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
735 - کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی - روز: پنج شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
268 - روان شناسی تربیتی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
268 - روان شناسی تربیتی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
278 - متون تخصصی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
292 - پروژه - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
278 - متون تخصصی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
290 - تربیت رسانه ای - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
نظام جامع یادگیری الکترونیکی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:734گروه درس:01تعداد دانشجو:35تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
سمینار رویکردهای نوین در تکنولوژی آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:738گروه درس:01تعداد دانشجو:15تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
3
طراحی و توسعه آموزش تعاملی مبتنی بر وب
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:731گروه درس:01تعداد دانشجو:14تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 101
4
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:735گروه درس:01تعداد دانشجو:14تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 217
5
مفاهیم اصول و نظریه های یادگیری الکترونیکی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:754گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 116
6
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:735گروه درس:80تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:پنج شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
7
روان شناسی تربیتی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:268گروه درس:01تعداد دانشجو:34تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
8
روان شناسی تربیتی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:268گروه درس:02تعداد دانشجو:29تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
9
متون تخصصی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:278گروه درس:01تعداد دانشجو:34تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
10
پروژه
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:292گروه درس:02تعداد دانشجو:14تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
11
متون تخصصی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:278گروه درس:01تعداد دانشجو:24تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 119
12
تربیت رسانه ای
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:290گروه درس:02تعداد دانشجو:25تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 114
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در آموزش و یادگیری فعال - theoritical and practical basics of internet use in the teaching and learning process
اکبر مومنی راد, اسماعیل زارعی زوارکی, سیدعبدالله قاسم تبار
انتشارات آوای نور
1396
2
مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری
اسماعیل زارعی زوارکی, اکبر مومنی راد, سیدعبدالله قاسم تبار
آوای نور
1393
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
The Effect of Gamification and Uncertainty in Rewards on Elementary School Students: A Quasi-Experimental Study
Saber Ghanbari, Yousef Mahdavinasab, Nasrin mohammadhasani, Sayd abdollah Ghasemtabar
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences
2024
2
Teaching self-efficacy and its effects on quality of bedside teaching: Findings from a multi-center survey
ALIASGHAR HAYAT, Sayd abdollah Ghasemtabar, SEPIDEH KAMALIAN FARD, ELNAZ SABZI SHAHR BABAK, HATAM FARAJI DEHSORKHI, MOHAMMAD HASAN KESHAVARZI, KIMIYA KALANTARI, ALIREZA SHERAFAT, SEYED ABDOLLAH GHASEMTABAR
Journal of Advances in Medical Education and Professionalism
2022
3
Role of Organizational Culture in Acceptance of Technology Among Teachers of Smart Schools Based on the Technology Acceptance Model: A Case Study of High Schools of Karaj City
Sayd abdollah Ghasemtabar, Mehdi Arabzadeh, Rahimidoost Gholam Hosein
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences
2019
4
تحلیل انتقادی کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی
اکیر مومنی راد, سیدعبدالله قاسم تبار
پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی
1402
5
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه
سونا حضرتی قاسم قشلاقی, یوسف مهدوی نسب, سیدعبدالله قاسم تبار
فناوری آموزش
1401
6
رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانشآموز )شاد(
سیدعبدالله قاسم تبار, یوسف مهدوی نسب
فناوری آموزش
1401
7
اثربخشی آموزش از طریق فلشکارتهای مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
سیدعبدالله قاسم تبار
روانشناسی تربیتی
1401
8
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه ی آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
شیما ملکی, سیدعبدالله قاسم تبار, مهدی عرب زاده
پژوهش های تربیتی
1401
9
امکان سنجی کاربرد روشهای نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان
محمد مجدم, زهره خوش نشین لنگرودی, سیدعبدالله قاسم تبار, علی نجفی
فناوری آموزش
1400
10
اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی
کیومرث تقی پور, سیدعبدالله قاسم تبار
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
1400
11
زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونه شناسی
سیدعبدالله قاسم تبار
جامعه، فرهنگ، رسانه
1400
12
اثربخشی کلاس درس معکوس در خودکارآمدی رایانه و ادراک از کلاس درس دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
سیدعبدالله قاسم تبار, کیومرث تقی پور, یوسف مهدوی نسب
تعلیم و تربیت
1399
13
تحلیل کارآمدی آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی در قالب چندرسانهای بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی
آزاد میرزایی, زهره خوش نشین لنگرودی, ساسان سلیمی, سیدعبدالله قاسم تبار
فناوری آموزش
1397
14
بررسی اثر پیشآموزیبر بارشناختی درونی، یادگیری و بهرهوری آموزشی دانشجویان پرستاری
وحید صالحی, حسین مرادی مخلص, سیدعبدالله قاسم تبار, حسن حسن غره باغی
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
1396
15
اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب
سیدعبدالله قاسم تبار, اکبر مومنی راد, وحید صالحی, راضیه رحمانی
فناوری آموزش
1396
16
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی
وحید صالحی, راضیه رحمانی, اکبر مومنی راد, سیدعبدالله قاسم تبار
فناوری برنامه درسی
1395
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
The effect of a competing-based serious game on students' learning and academic engagement in a writing course (Case study: Neuroland serious game
Reza Hajihaji, Yousef MahdavinNasab, Sayd abdollah Ghasemtabar
10th International and the 16th National Conference on E-Learning and E-Teaching (ICeLeT) - Iran
1401/12/09
شفاهى
2
واقعیت افزوده در آموزش مجازی
سونا حضرتی قاسم قشلاقی, یوسف مهدوی نسب, سیدعبدالله قاسم تبار
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
3
راهبردهای درگیرسازی در تدریس مبتنی بر وب
سیدعبدالله قاسم تبار
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
4
نگهداری یادگیرندگان در محیط های یادگیری مجازی: اصول و راهبردها . چهارمین
سیدعبدالله قاسم تبار
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى