توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1395/04/18
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر شبیه سازی های آموزشی بر یادگیری و خودکار آمدی تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی
پرستو مرادی
2
طراحی و اعبار سنجی پرسشنامه آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
شیما ملکی
3
اثربخشی کلاس معکوس بر یادگیری، یادداری و درگیری تحصیلی دانش آموزان در درس علوم
سحر سوهانی
4
بررسی تاثیر تسلط مدرسان زبان بر تفکر نقادانه و رشد مهارتهای مرتبط به تفکر نقادانه در بین فراگیران زبان
بهرام حسین
5
تاثیر استفاده از کلاس درس معکوس بر مدیریت زمان و یادگیری دانش آموزان کلاس درس چندپایه
مهدی ذبیح پوردرازکلا
6
بررسی تاثیر استفاده از مودل طراحی شده براساس نظریه یادگیری همیارانه بر مولفه های یادگیری همیارانه
مهدی رجبی نیازاباد
7
طراحی واعتبارسنجی پرسشنامه آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
شیما ملکی
8
بررسی رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)
مهدی رجبی نیازاباد
9
اثربخشی یادگیری خرد بر یادگیری مهارت‌های مطالعه و توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی کرج
نگار افروشه
10
بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش آموزان
مدرس خاکسار
11
تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری خرد در بستر یادگیری معکوس بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
هانیه ختایی
12
تاثیر یادگیری خرد بر میزان یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم تجربی ششم ابتدایی
حسن ته کر
13
بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی شهرستان خمین
فاطمه عربی
14
اثربخشی تلفیق موسیقی بی کلام در ویدئوی های آموزشی بر افزایش یادگیری و درگیرسازی تحصیلی دانش آموزان
زهرا عزیزی
15
نقش پیش بینی کننده ابعاد خودتنطیمی بر انگیزه دانشجویان در آموزش مجازی
رقیه حیدری
16
پیش بینی خودکارآمدی تدریس بر اساس انگیزش شغلی و سواد اطلاعاتی در معلمان دوره ابتدایی
فریده رشیدی
17
تاثیرربات هوش مصنوعی بر روانی، دقت و اضطراب گفتاری یادگیرندگان سطح متوسط زبان انگلیسی
زهرا شاهسون
18
بررسی میزان تاثیر پاداش های قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی مبتنی بر بازی وار سازی بر انگیزش ، شیفتگی تحصیلی و درگیری تحصیلی
میلاد لطیفی
19
تأثیر ضربآهنگ دوگوشی گاما 40 هرتز بر توجه و یادگیری دانشجویان برخط
لیلا صدری
دروس ترم جاری
735 - کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی - روز: پنج شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
754 - مفاهیم اصول و نظریه های یادگیری الکترونیکی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
735 - کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
731 - طراحی و توسعه آموزش تعاملی مبتنی بر وب - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
741 - ارزشیابی مواد و نرم افزارهای آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
732 - تلفیق فناوری های نوین در برنامه درسی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
757 - ابزارها وفناوری های یادگیری الکترونیکی با تاکید برابعادپو تکنولوژیداگوژی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
290 - تربیت رسانه ای - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
278 - متون تخصصی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
291 - ارتباط انسانی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
295 - طراحی پیام و مواد آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
296 - آموزش از دور - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00