توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی
1388/03/04
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
انطباق یابی و استاندارد سازی ویراست دوم آزمون ریاضی پال 2- سنجش فرایندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده.
حمید خانی پور, مسعود گرامی پور, حمیدرضا حسن آبادی, هادی کرامتی
تکمیل شده
1400
2
Adaptation and standardization of Process Assessment of the Learner /Second Edition: Diagnostics for Math
Hamid Khanipor, Masoud Geramipour, Hamidreza Hassanabadi,
تکمیل شده
2022
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر جرات آموزی بر پیشرفت تحصیلی و خودکار آمدی تحصیلی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی
فردوس کمری
2
بررسی اثر بخشی روش یادگیری مشارکتی در نگرش ، خود کار آمدی و اضطراب ریاضی
جلال خضری اذر
3
نقش تعدیل کنندگی یا واسطه گری هوش هیجانی و نوع مدارس در ارتباط بین خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مقطع دبیرستان
معصومه احمدی امین
4
مقایسه هویت ، ادراک رابطه والد - نواجوان و ادراک نوجوان از جو مدرسه در نوجوانان عادی و دارای رفتار مشکل آفرین
ناهید اقامحمدی
5
بررسی و مقایسه استدلال اخلاقی ، مهارت اجتماعی و هویت دانش آموزان تیز هوش و عادی
مهدی حیدری
6
تاثیر قصه گویی وفیلم های آموزشی بر استدلال اخلاقی دانش اموزان پایه سوم ابتدایی ( دختر و پسر )
خدیجه عینی
7
تاثیر آموزش خود تنظیمی بر اضطراب و انگیزش ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم شهر ری
مطهره هاشمی کیاسری
8
تاثیر آموزش خودکار آمدی بر استرس تحصیلی و مهارت های اجتماعی
محمود کوشکی
9
مقایسه ی تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان تک زبانه ی فارسی زبان و دوزبانه ی ارمنی - فارسی زبات مقطع اول متوسطه در تهران
اریکا هایرابیدیان زرنه
10
مقایسه رفتارهای مشکل آفرین ، استدلال اخلاقی و سبک های دلبستگی در فرزندان خانواده های طلاق و عادی
فیضیه گراوند
11
مقایسه رضایت از زندگی ، همدلی و سبک های هویت در دانش آموزان قلدر و عادی
زینب مهکی
12
بررسی کنترل شناختی ، حل مساله اجتماعی وعزت نفس بین دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه
شرمین برزگرفرد
13
رابطه استرس تحصیلی ، صفات شخصیت ، درک عملکرد خانواده با اعتیاد به اینترنت
زینب مجیدی کاکرودی
14
اثر آموزش هوش هیجانی بر همدلی ، سازگاری اجتماعی و کاهش پر خاشگری
ژیلا رضوانی
15
مقایسه درک روابط دوستی ، قوانین اجتماعی و استدلال اخلاقی دردانش آموزان کم شنوان و شنوا
مهری نجفی
16
اثر بخشی داستانهای اخلاقی بر رشد استدلال اخلاقی و همدلی کودکان
مهناز جعفری سنجانی
17
مقایسه شناخت اجتماعی کنترل شناختی باسبک های تفکر دانش اموزان عادی و دو زبانه
معصومه امیدی
18
تاثیر دوزبانگی بر توانایی زبانی کارکرد اجرایی و ادراک خود
روشنک ضیایی پور
19
" نقش واسطه گری و تعدیل کنندگی هیجان اخلاقی، انگیزه اخلاقی و هویت اخلاقی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران "
معصومه ترکاشونددهنو
20
مقایسه وضعیت هویت، سبک های دلبستگی و مشارکت اجتماعی در دانش آموران دارای رفتارهای مشکل آفرین و عادی
زهرا اعظم
21
بررسی اثربخشی داستان گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش آموزان نارساخوان
ساناز شهبازی
22
مقایسه قضاوت اخلاقی و هیجان تحصیلی در کودکان عادی و کودکان دارای ناتوانی یادگیری
صدیقه سیدمحمدی حسینی
23
سبک های فرزندپروری، اشتغال مادران، اعتیاد به بازی های رایانه ای، سلامت روان، پیشترفت تحصیلی
صدیقه عباسی سبوکی
24
تاثیر آموزش ریاضی با کمک کیت های آموزشی بر ، انگیزش خودکار آمدی و عملکرد درس ریاضی
زهرا اسدی
25
رابطه جهت گیری به آینده، خودکارآمدی و تفکر خلاق، نقش واسطه ای راهبردهای شناختی
طیبه بختیاری
26
بررسی روابط ساختاری هیجانات معرفتی،باورهای معرفت شناختی با انگیزش ریاضی در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
نرگس زارعی بیدسکان
27
کار امدی خلاقیت دردانش اموزان پیش دبستان مقایسه ای بین روش ....
فرزانه محمدی
28
تاثیر بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد-کودک بر کاهش میزان اضطراب و پرخاشگری کودکان ADHD
سرور سعیدیان
29
تبیین هویت اخلاقی براساس مولفه های پیشایندی سبک های دلبستگی والدین - نوجوان ودلبستگی به مدرسه یا نقش میانجی نظام خود
عصمت مطهرنژاد
30
بررسی مدل ساختاری خود کار آمدی تحصیلی
حمید هاشمی پور
31
مقایسه استرس تحصیلی،سبک های مقابله با استرس و بهزیستی روان شناختی بین دانشجویان روان شناسی و ریاضی
رامین اردکانی
32
بررسی مدیریت زمان،افسردگی،پرخاشگری و الگوی خواب و بیداری(ساعت بیولوژیکی)دانشجویان در شرایط شیوع کرونا ویروس
مهشید عبادوز
33
مقایسه سبک های هویت، سبک های مقابله با استرس و استرس تحصیلی بین دانشجویان افغانستانی و ایرانی دانشگاه خوارزمی
نگین گلرخ
34
اثرات روش های بخش بندی و افزونگی بر بارشناختی، یادگیری و یادداری درس زبان خارجی در محیط یادگیری چند رسانه ای
سیداسماعیل ترابی
35
مقایسه استرس تحصیلی ، ادراک خود و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان عادی ودارای اختلال یادگیری
سمیه شاه میرزالو
36
مقایسه ی ادراک خود، استرس شغلی و مهارتهای حل مساله ی اجتماعی در معلمان باتجربه و کم تجربه
سیده شکوفه حسینی یمقانی
37
اعتبار سنجی بسته آموزش تفکرسیستمی و اثربخشی آن بر مهارت تفکرسیستمی فردی ، درگیری تحصیلی وحل مسئله اجتماعی
مرتضی باصری
38
بررسی میزان استرس تحصیلی و مدیریت زمان و سطوح مقابله با ااسترس در دانشجویان عادی و دانشجویان دارای افت تحصیلی
زینب سبوحی
39
بررسی رشد پس از سانحه و سبک دلبستگی به خدا در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری و کم توان ذهنی و نابینا به صورت مقایسه ای
زهره عمادی
40
مقایسه استیگما درونی شده، استرس والدینی و تاب آوری در مادران دارای فرزند نابینا، ناشنوا و اختلال ویژه یادگیری
نجمه مقامی
41
مقایسه نظریه ذهن و بهزیستی روان شناختی در کودکان تک زبانه و دو زبانه
پردیس نجفی چمه
42
تاثیر بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی -رفتاری بر سازگاری اجتماعی سازگاری تحصیلی و اضطراب دانش آموزان با اختلال خواندن
محسن محمدعلی لواسانی
43
پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس الگوهای دیرپای آسیب رسان یانگ وسبک های فرزند پروری ادراک شده در نوجوانان (مقطع تحصیلی دبیرستان)دارای والدین پزشک شهرکرج
ژاله اکبری
44
نقش خودکنترلی و شفقت به خود در پیش بینی اعتیاد اینترنتی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
مهدیه حاجی قاسمی
45
مقایسه سیالی کلامی، خلاقیت و بهزیستی هیجانی- اجتماعی در دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه
جعفر عباسپور
46
مقایسه سبک های مقابله با استرس و تیپ های شخصیتی در سطوح مختلف دینداری دانشجویان
فاطمه حدادی
47
مدل ساختاری اهمال کاری تحصیلی بر اساس باورهای فراشناتی درباره اهمال کاری طرحواره های هیجانی با نقش واسطه های اضطراب امتحان
حمید هاشمی پور
48
نقش سبک های تدریس معلمان و سرمایه روان شناختی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
مرضیه اقامحمدرضا
49
بهبود مهارت خواندن دردانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن از طریق آموزش کار کردهای اجرایی و روش آموزش تبادی
مهدی بختیاری
50
ویژگی های روان سنجی پیشرفته مقیاس عاملیت انسانی و تحلیل چند سطحی عوامل موثر بر آن
سعید کیانی
51
مرور سیستماتیک بر اهمالکاری تحصیلی وارائه مدل ساختاری رابطه ی کارکردهای اجرایی مغزی و سیستم های مغزی - رفتاری با اهمالکاری تحصیلی ( منفعل و فعال ) نقش میانجی کر استحکام روان شناختی و ثبات قدم
مجتبی بیرامی
52
مقایسه تاثیر الگوی یادگیری زایشی و آموزش راهبرد نقشه مفهومی بر یادگیری ، یادداری، و بار شناختی ادراک شده در درس زیست شناسی دانش آموزان دوره متوسطه دوم
میترا روزبهی
53
مقایسه هویت تحصیلی،ویژگی های شخصیت و جهت گیری هدف در میان دانشجویان ارشد تغییر رشته ای و عادی
مونا باقری
54
بررسی خودکارآمدی زبان انگلیسی،ارزش تکلیف و جهت گیری هدفی در یادگیرندگان سطح بالا و پایین درس زبان انگلیسی
یاسمن کائید
55
رابطه فلات شغلی با سلامت روان و اهمال کاری شغلی معلمان استثنایی
امیرحسین کریمی
56
رابطه جهت گیری مذهبی:راهبردهای مقابله با استرس و تیپ های شخصیتی در دانشجویان
فاطمه حدادی
57
بررسی رابطه تیپ های شخصیتی و ترتیب تولد با اهمال کاری و قلدری
فرزانه حاتمی نیا
58
مرور نظام مند پیشایندها و پیامدها یااهمالکاری تحصیلی و پیش بینی آن بر اساس کارکردهای اجرایی ،سیستم های مغزی -رفتاری و مولفه های تاب آوری
مجتبی بیرامی
59
نقش واسطه ای نشخوار خشم و همدلی در رابطه صفات شخصیت تاریک و اعتیاد به فضای مجازی با قلدری سایبری
مهناز صفوی
60
تاثیر بازی وارسازی ارزشیابی درس ریاضی بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی
پریسا صادقزاده نفوتی
دروس ترم جاری
879 - مبانی روانشناختی تربیت اخلاقی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
677 - کاربرد نظریه های تحولی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
677 - کاربرد نظریه های تحولی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
672 - کاربرد روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
672 - کاربرد روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00