توصیف مختصر
دکتر مسعود گرامی پور
دانشیار سنجش و اندازه گیری (روان سنجی) و علوم داده رفتاری و آموزشی و عضو هیأت علمی و استاد رشته های روان سنجی، ارزشیابی آموزشی و تحقیقات آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آدرس و اطلاعات تماس: تهران- خ مفتح- شماره 43- دانشگاه خوارزمی -کد پستی:14911- 15719 - تلفن ثابت: ۸۸۳۲۹۲۲۰- تلفن همراه: 09121903985
تلفن همراه کارشناس هماهنگی و برنامه ریزی کارگاه ها و دوره های آموزشی ایشان: 09393575894
صفحه اینستاگرام:
mgramipour
وبسایت اختصاصی:
www.mgramipour.ir
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی سنجش و اندازه گیری (روان سنجی)
دانشگاه علامه طباطبائی
1390/12/23
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
تسلط کامل حرفه ای
تسلط کامل حرفه ای
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مدیرگروه مطالعات برنامه ریزی درسی
مدیر گروه فاقد پست معاون
1396/06/21
1396/06/22
2
معاون پژوهشی دانشکده سطح 3 باید باشد ولی به علت واحد موظف کمتر از 5 نباید باشد سطح 2 اعمال می گردد.
معاون پژوهشی دانشکده سطح 2
1401/07/25
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
بررسی کنش افتراقی سؤالهای آزمون های کارشناسی سازمان سنجش آموزش کشور از بعد مؤلفه های اجتماعی
مسعود گرامی پور
تکمیل شده
1392
2
Investigating differential item functioning of undergraduate tests of National Organization of Educational Testing across social components
Masoud Geramipour
تکمیل شده
2013
3
انطباق یابی و استاندارد سازی ویراست دوم آزمون ریاضی پال 2- سنجش فرایندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده.
حمید خانی پور, مسعود گرامی پور, حمیدرضا حسن آبادی, هادی کرامتی
تکمیل شده
1400
4
Adaptation and standardization of Process Assessment of the Learner /Second Edition: Diagnostics for Math
Hamid Khanipor, Masoud Geramipour, Hamidreza Hassanabadi,
تکمیل شده
2022
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
ساخت اعتبار یابی ابزار سنجش کیفیت تدریس ویادگیری درعلوم رفتاری براساس رویکردهای کلاسیک اندازه گیری و نظریه سوال و پاسخ
احمد رضائی
2
برنامه درسی پنهان ناشی از هوشمند سازی مدارس دوره دوم متوسطه
حامد نعمتی
3
اثر بخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا معلمان در دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
میثم احمدلودهنوی
4
بررسی رابطه میان برنامه های آموزشی اعتقادی - مذهبی و نگرش مذهبی کودکان پیش دبستانی ( 5- 6 ) سال
مریم کی خواهی
5
ساخت اعتبار یابی و هنجاریابی پرسشنامه خود ارزیابی مهارتهای پژوهشی ، با استفاده از نظریه کلاسیک آزمون نظریه پاسخ سئوال
عاطفه نصیری همراه
6
بررسی ویژگیهای روانسنجی آزمون های نهایی دوره متوسطه رشته ریاضی فیزیک با استفاده از مدل امتیاز پاره ای تعمیم یافته ( ): مطالعه موردی درس حسابان
علی اکبر مفیدی
7
روش ترکیبی برای ارزیابی مدارس هوشمند بر اساس استاندارهای هوشمند سازی مدارس ایران
فاطمه فراهانی
8
بررسی و مقایسه ویژگی های روانسنجی بخش فیزیک ازمون سراسری ورود به دانشگاه بر اساس مدل های دوارزشی : مطالعه موردی رشته ریاضی فیزیک
محمد میری
9
بررسی ویژگی روان سنجی آزمون سراسری درس زیست براساس الگوی گزینه ای
علی ترکاشوند
10
بررسی ویژگیهای روان سنجی سوال های آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه در سال 93 بر اساس مدل های دو ارزشی نظریه ی پاسخ سوال ( )
محمود محمدی
11
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر کاهش خطاهای روخوانی و روان خوانی دانش آموزان نارساخوان پایه پنجم و ششم ابتدایی
آناهیتا حق کیش
12
بررسی اثر واش بک امتحانات نهایی سال سوم متوسطه بر سبک یادگیری دانش آموزان و شیوه های تدریس معلمان: یک مطالعه ترکیبی در دروس تخصصی رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک
مهناز سارمی
13
تحلیل گزینه های انحرافی آزمون های کنکور سراسری: مطالعه موردی درس زیست شناسی گروه علوم تجربی
فاطمه حسن پور
14
رابطه بین ارزشیابی برای یادگیری و استفاده از دانش آموزان از استراتژی های شناختی و فراشناختی: یک مدل چند سطحی
الهام اشترانی
15
نقش واسطه ای تناسب فرد- سازمان با کیفیت تدریس ریاضی معلمان مقطع متوسطه: یک مدل چند سطحی
محمد احمدی
16
مطالعه نظام ارزشیابی اساتید دانشگاه خوارزمی بر اساس اعتباریابی مبتنی بر استدلال
ملیحه جمشیدی
17
کاربرد و مقایسه مدل طبقه پنهان چند بعدی مبتنی بر نظریه سوال پاسخ درمطالعه بعدیت .....
ریحانه رضازاده
18
بررسی میزان استفاده معلمان رشته علوم انسانی از روش های تدریس فعال در مدارس پسرانه دوره متوسطه دوم شهر تهران
وحید کنگرلوئی
19
عوامل پیش از ازدواج موثر در موفقیت یا شکست ازدواج: تولید و اعتبار سنجی یک مقیاس
محمدمهدی بهادرمطلق
20
تدوین و اعتبار یابی الگوی کیفی مدیریت اجرای برنامه درسی در مدارس ابتدائی استان البرز
شهربانو حسنی
21
تعیین مدل بهینه تشخیصی و کنش افتراقی سوال و مهارت در بخش خواندن و دستور زبان کنکور سراسری ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی
سمیه مهدی
22
ساخت و هنجاریابی مقیاس هیجان های دفاع ار پایان نامه یک مطالعه ترکیبی
سمیه آدینه کاخکی
23
رابطه باورهای خودکارآمدی و انتظارات معلمان با ادراکات دانش آموزان از کیفیفت تعامل در کلاس درس
فاطمه خسروپور
24
مدل یابی تشخیصی شناختی آزمون هماهنگ زبان انگلیسی پایه نهم شهر تهران
لیلی انزلیچی
25
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی ، یک مطالعه ترکیبی دردوره دوم ابتدایی
خدیجه جمشیدی مقدم
26
طراحی و اعتبار بخشی الگوی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان یک مطالعه تطبیقی بین المللی - بومی دردوه ابتدایی
جمال مرتضوی
27
کاربرد مدل آزمونچه راش در بررسی ویژگیهای روانسنجی آزمون خواندن مطالعه پرلز(2016) ایران
رضا برزگریاری
28
با سلام و احترام ، پیرو نامه مورخ 17/11/1397 مدیر کل محترم تحصیلات تکمیلی ،جهت اجرای صحیح آئین نامه ها ومقررات آموزشی ، خواهشمند است جهت اخذ مجوز دفاع از رساله و ارسال به داوران محترم موارد ذیل بررسی و درصورت کامل بودن مدارک نسبت به اخذ مجوز و ارسال جهت داوران اقدام شود. 1- داشتن تاییدیه مدر
علیرضا روحی
29
تدوین راهنمای عملیاتی معلم برای بهبود مهارت خواندن در دوره اول ابتدایی
اعظم حمیدی نصراباد
30
کاربرد روش تکراری دو رگه رگرسیون لوجستیک ترتیبی و نظریه پاسخ سوال در آشکارسازی کنش افتراقی سوال مرتبط با جنسیت در آزمون های خواندن
سکینه کوکبی عباس پور
31
مدل یابی اندازه گیری تشخیصی شناختی داده های آزمون خواندن(2016 ) دانش آموزان پایه چهارم ابتدائی
فریدون امرایی
32
کاربرد و مقایسه مدل دوعاملی در بررسی اعتبار عاملی آزمون های پزشکی: مطالعه موردی آزمون جامع پزشکی عمومی
محمد عبداللهی مقدم
33
کاربرد و مقایسه مدل دوعاملی در بررسی اعتبار عاملی آزمونهای پزشکی، مطالعه موردی آزمون جامع دندانپزشکی
رضا درخشی
34
تعیین مدل بهینه تشخیصی شناختی آزمون ریاضیات: مطالعه و مقایسه دانش آموزان ایرانی و ترک در آزمون تیمز 2019
کیوان بخشی پور
35
کاربرد فراتحلیل مدل یابی معادلات ساختاری در تحقیقات آموزش عالی
عاطفه رضائی انزهائی
36
بررسی نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی، عزم ، اهداف پیشرفت ، در رابطه بین ادراک از ساختار کلاس، با اهمال کاری ، درگیری تحصیلی در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوم. ارائه مدل ساختاری
علیرضا روحی
37
کاربرد و مقایسه مدل دو عاملی در بررسی اعتبار عاملی آزمون های پزشکی ، مطالعه موردی آزمون جامع داروسازی
احمد فرخی بالاجاده
38
سنجش تکوینی در کلاسهای درس فیزیک: چالشها، نقاط ضعف و قوت و طراحی الگوی جامع و اثربخش در برنامهی درسی دورهی متوسطه
مینا سلیمیان ریزی
39
ارزشیابی نظام آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی: یک پژوهش ترکیبی مبتنی بر مدل مفهومی HELAM
نیوشا باقری
40
بررسی نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی ، عزم ، اهداف پیشرفت در رابطه بین اداراک از ساختار و کلاس با اهمال کاری درگیری تحصیلی در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوم ارائه مدل ساختاری28051398
علیرضا روحی
41
کاربرد و مقایسه مدل دوعاملی در بررسی بعدیت آزمون های پزشکی: مطالعه موردی آزمون جامع پزشکی عمومی
محمد عبداللهی مقدم
42
آشکار سازی کنش افتراقی سوال و خصیصه تحت مدل یابی تشخیصی شناختی: مطالعه موردی آزمون علوم تیمز 2019
سیده سحر چابکی
43
تحلیل بعدیت با مدلهای دو عاملی در آزمونهای دندانپزشکی
رضا درخشی
44
طراحی و تعتبار بخشی الگوی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مطالعه تطبیقی بومی برای دوره ابتدایی
جمال مرتضوی
45
روانسنجی شبکه سوال های آزمون ریاضی مطالعه موردی داده های پایه ی هشتم تیمز2019 برای نمونه های ایرانی و آمریکایی
نرگس بگان
46
کاربرد و مقایسه روش های آشکار سازی کنش افتراقی سوال (DIF) مبتنی بر نمره مشاهده شده و پنهان در آزمون ریاضیات براساس جنسیت: مطالعه موردی نمونه ایرانی پایه هشتم آزمون تیمز 2019
عاطفه رضائی انزهائی
47
نقش قلدری در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش اموزان پایه هشتم : یک مدل یابی چند سطحی در مطالعه تیمز 2019
سیده امنه عظیمی
48
کنش افتراقی ازمون و خصیصه تحت مدل یابی تشخیصی شناختی: مطالعه موردی ازمون تیمز 2019 علوم پایه هشتم برای نمونه های ایران و ایالات متحده آمریکا
سیده سحر چابکی
49
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی مقیاس هیجانهای آکادمیک معلمان (TAE) با استفاده از روش تحلیل شبکه در روانسنجی
ساناز حکیمی
50
مطالعه کنش افتراقی سوال در نمونه ایرانی آزمون تیمز سال 2019 علوم در پایه چهارم با استفاده از روش مبتنی بر نظریه پاسخ سوال
عفت شفیع دوست
51
نقش قلدری در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش اموزان پایه چهارم : یک مدل یابی چند سطحی در مطالعه تیمز 2019
سیده امنه عظیمی
52
پیش بینی متغیرهای مرتبط با دانش آموزان، والدین، برنامه درسی و مدرسه در تبیین پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در آزمون تیمز 2019
زهرا امینی
53
پیشبینی نمرات خواندن بر اساس متغیرهای سطوح دانش آموز، کلاس و مدرسه: یک مطالعه یادگیری ماشینی چند سطحی با داده های مطالعه پرلز 2021
مهدی کاظمی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
تاثیر فعالیت های زبان آموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 6-5 ساله در مراکز پیش دبستان های خصوصی شهرستان لنگرود
نیوشا باقری
2
ارزیابی نو آوری های برنامه درسی بر اساس الگوی اورت راجرز و مقایسه آن با روشهای معمول
سیما سالاروندیان
3
مدل یابی کیفیت تدریس ریاضی در پایه چهارم ابتدایی با توجه به داده های تیمز 2011 و مقایسه مدل ایران با رخی از کشورهای جهان
اعظم رمضانی صدر
4
موانع و محدودیت های ضمن اجرای برنامه درسی تربیت بدنی از نگاه مدیران ، معلمان و دانش آموزان مدارس متوسطه پسرانه ( دوره دوم ) شهرستان رومشگان
یوسف امرائی
5
اعتبار یابی و هنجاریابی ابزار اندازه گیری و شناسایی مهارت های اجتماعی کودکان 4 تا 5 ساله شهر ایوان
صدیقه یاسمی
6
ساخت و اعتبار یابی ابزار ارزشیابی برای بررسی صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی بر اساس اسناد معتبر ملی و بین المللی در حوزه تربیت معلم
پروین روشن قیاس چرمهینی
7
پیش بینی کاربری شبکه اجتماعی با متغیرهای تمایزیافتگی، تنظیم هیجانی و احساس تنهایی در دانش آموزان مقطع متوسطه
فاطمه بهمن آبادی
8
رابطه دوزبانگی با پیشرفت سواد خواندن : یک مطالعه چند سطحی بر اساس داده های پرلز 2011
محمد شعبانی
9
پذیرش موبایل برای یادگیری و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه استادان دانشگاه خوارزمی
سمیه بخشی پریخانی
10
تاثیر روش تدریس همیاری با رویکرد حل مساله بر خلاقیت دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
زینب مهدوی نیا
11
استاندارسازی و اجرای پرسشنامه ارزیابی نوآوری های آموزشی - درسی در استان همدان
زهرا لطفی منزه
12
مقایسه ویژگی های روانسنجی مدل های چهار و سه پارامتری نظریه،سوال پاسخ بر اساس نتایج آزمون های سراسری ورود به دانشگاه
جواد محمدلو
13
بررسی عوامل بازدارنده درسی و غیر درسی در پرورش خلاقیت دانش آموزان دوره دوم متوسطه شاخه نظری مدارس دخترانه
روناک شریفی
14
کنش افتراقی سئوال(دی آی اف) و آزمون(دی تی اف) مرتبط با جنسیت در آزمون نهایی زبان انگلیسی مقطع متوسطه اول شهر تهران
زهره گل زردی
15
تاثیر آموزش مهارتهای مسئولیت پذیری و تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و شناختی دانش آموزان دختر پایه هفتم
هما شاهرکنی موسوی
16
مدل یابی تشخیصی شناختی ناسازگاری در مدرسه یک مطالعه تعریفی
زهرا مذنبی
17
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم دانش اموزان دختر براساس الگوی سیپ
اکرم ورمزیار
18
راهنمای عملی مراقبت از بیماران ام ای برای فیزتراپها ووالدین
روح اله صمدی
19
ارائه الگوی برنامه درسی برای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی با رویکرد کار آفرینی
حسین نیک فرجام
20
" طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامهدرسی دوره اول ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی "
غلامرضا شاکری ارقنه
21
نقش واسطه ای نظم جویی شناختی هیجان وکفایت اجتماعی در رابطه میان کیفیت ارتباط معلم - دانش آموزش با استرس و سرزندگی دانش آموزان دختر وژسر دبیرستان شهرستان شهریار
مریم جعفری
22
" بررسی نمره گذاری ارزیابان آزمون های عملکردی رشته هنر براساس مدل چند وجهی راش
سارا حاجت پورقلعه رودخانی
23
برازش الگوهای پاسخ افراد در آزمون های سراسری ورود به دانشگاه(1397) براساس رویکردهای موجود در نظریه سوال پاسخ
سکینه ترکاشوند
24
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مدرسه خلاق برای دوره ابتدایی
صدیقه یاسمی
25
توصیف و کاربرد تحلیل شبکه در تحلیل آزمون های روانشناسی و تربیتی
زینب مومنی
26
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دردوره پیش دبستانی
طاهره عاشوری
27
تلفیق فناوری واقعیت افزوده در برنامه درسی علوم تجربی یک مطالعه ترکیبی در پایه چهارم ابتدایی
ژابیز گلزار مقدم
28
روشهای جدید برآورد پایایی آزمون: توصیف و مقایسه رویکردهای مختلف
محبوبه رضاییان ششده
29
توصیف و کاربرد تحلیل خوشه در تحلیل آزمونهای پیشرفت تحصیلی
یگانه امینی گندمانی
30
کاربرد مقیاس بندی چند بعدی در روانشناسی و علوم تربیتی
علیرضا اسدخواه
31
روشهای شناسایی پاسخ های ناشی از بی دقتی در داده های پیمایشی
پرستو عابدینی
32
توصیف و کاربرد تحلیل خوشه در تحلیل آزمونهای روانشناسی و چند گزینه ای
یگانه امینی گندمانی
33
مدل یابی بهزیستی روان شناختی بر پایه های تروماهای اولیه سبک دلبستگی ، نقش میانجی خود شناسی انسچامی و انعطاف پدیری روان شناختی
لیلا گلرخی
34
تلفیق فناوری واقعیت افزوده در برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی یک پژوهش ترکیبی
ژابیز گلزار مقدم
35
مدل یابی تشخیصی شناختی آزمون علوم تیمز 2019_مطالعه ومقایسه موردی دانش آموزان ایران وترکیه .
مهرنوش محمدجانی حسب
36
ویژگی های روان سنجی پیشرفته مقیاس عاملیت انسانی و تحلیل چند سطحی عوامل موثر بر آن
سعید کیانی
37
توصیف و کاربرد مقیاس بندی چندبعدی در آزمون های روانشناسی و پیشرفت تحصیلی
علیرضا اسدخواه
38
پردازش الگوهای پاسخ افراد در آزمون های سراسری ورود به دانشگاه (1397) براساس رویکردهای موجود در نظریه سوال پاسخ
سکینه ترکاشوند
39
هنجارهای حاکم بر فرآیند انتخاب موضوع، استاد راهنما و مشاور در پروژه های دانشگاهی مقطع ارشد و دکتری
مهدیه سوری
40
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم ایران در درس علوم براساس داده های مطالعه تیمز 2019: رویکرد چند سطحی
منا امیدی
41
بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با استفاده از راهبردهای عصب شناختی مبتنی بر نظریه مایندست در یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
الهه کابلی فرد
42
شناسایی و اعتبارسنجی شاخص های کیفیت یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی :
رویکرد ترکیبی اکتشافی
محسن میرزاخانی
43
ارایه الگوی تبیین رابطه بین عوامل زمینه ای با پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ، پژوهشی ترکیبی با داده های ایرانی تیمز 2019
رویا عباسی
44
بی دقتی در پاسخ دادن به پرسشنامه های پیمایشی: دلایل، مبانی و روش های تشخیص در داده های تجربی
پرستو عابدینی
45
طراحی و اعتباربخشی الگو برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره پیش دبستانی.
طاهره عاشوری
46
پیش بینی پیشرفت سواد خواندن از روی حمایتهای محیط خانه و نگرش و مشارکت دانش آموزان بر اساس داده های آزمون بین المللی پرلز
بهزاد کریمیان
47
پیش بینی پیشرفت سواد خواندن بر اساس حمایتهای محیط خانه و نگرش و مشارکت دانش آموزان با استفاده از داده های آزمون بین المللی پرلز
بهزاد کریمیان
48
رابطه تروما و سبک های دلبستگی با کارکردهای اجرایی و تنهایی اجتماعی در افراد مبتلا به آسیب شناختی خفیف: نقش میانجی توانمندی ایگو و روان رنجورخویی
مریم محمدی
49
انطباق، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه مقبول نمایی اجتماعی مارلو-کراون
قاسم رزاق زاده قشلاقی
دروس ترم جاری
795 - سنجش زبان - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
872 - کاربرد روش های آماری در برنامه درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
870 - زبان تخصصی در تحقیقات آموزشی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
870 - زبان تخصصی در تحقیقات آموزشی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
634 - روش تحقیق کمی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
650 - آزمونهای هوش و استعداد - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
643 - شبیه سازی و مدل سازی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
641 - نظریه خصیصه مکنون اندازه گیری - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
836 - روش های تحقیق کمی در پژوهش های آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
891 - مراجع و منابع اطلاعات پژوهشی:بهره گیری و تهیه گزارش علمی(کارورزی) - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
سنجش زبان
دکتری
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:795گروه درس:60تعداد دانشجو:3تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:کارگاه تاریخ
2
کاربرد روش های آماری در برنامه درسی
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:872گروه درس:01تعداد دانشجو:3تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:گروه برنامه ریزی درسی
3
زبان تخصصی در تحقیقات آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:870گروه درس:01تعداد دانشجو:9تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 102
4
زبان تخصصی در تحقیقات آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:870گروه درس:01تعداد دانشجو:9تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 102
5
روش تحقیق کمی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:634گروه درس:01تعداد دانشجو:9تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 216
6
آزمونهای هوش و استعداد
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:650گروه درس:01تعداد دانشجو:5تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 216
7
شبیه سازی و مدل سازی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:643گروه درس:01تعداد دانشجو:5تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 117
8
نظریه خصیصه مکنون اندازه گیری
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:641گروه درس:01تعداد دانشجو:5تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
9
روش های تحقیق کمی در پژوهش های آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:836گروه درس:01تعداد دانشجو:9تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 216
10
مراجع و منابع اطلاعات پژوهشی:بهره گیری و تهیه گزارش علمی(کارورزی)
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:891گروه درس:01تعداد دانشجو:6تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 103
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
دوره آموزشی علوم داده رفتاری (140 ساعت)
دانشگاه خوارزمی
مرکز آموزش های باز و الکترونیک
1402
2
4 عنوان کارگاه آموزشی در حوزه های آزمون های شناختی، شخصیتی، هوش و استعداد
دانشگاه خوارزمی
مرکز آموزش های باز و الکترونیک
1400
3
بیش از 20 عنوان کارگاه آموزشی در حوزه های روانسنجی، روش شناسی پژوهش کمی، کیفی و آمیخته و تحلیل آماری پیشرفته و فوق پیشرفته با کاربرد نرم افزار های R، Python، LISREL، AMOS، SPSS، Atlas.ti
دانشگاه خوارزمی
مرکز آموزش های باز و الکترونیک
1397
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
ارزیابی معکوس پیش به سوی ارزیابی برای یادگیری
ابوالفضل بختیاری, مسعود گرامی پور, مریم اکبرزاده
انتشارات تیک با مشارکت انتشارات آوای نور
1400
2
مبانی نظری و کاربرد نظریه های اندازه گیری در علوم رفتاری - theoretical principals and application of measurement theories in behavioral sciences
مسعود گرامی پور
انتشارت تمدن علمی
1393
3
روشهای آماری بررسی کنش افتراقی سؤال(DIF) در آزمون های سرنوشت ساز - Statistical methods of investigating differential item functioning (DIF) in high stakes tests
مسعود گرامی پور, محمدرضا فلسفی نژاد
انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم
1392
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Psychometric Properties of the Persian Version of Interpersonal Mindfulness in Parenting Scale
Hamid Khanipor, Elham Fathi, Abolfazl Hatami, Masoud Geramipour, Mobina Radfar
Iranian Journal of Psychiatry
2023
2
The mediating role of achievement goals in the relationship between the personality trait of grit and academic engagement and procrastination among high school students: a structural model
Alireza Rouhi, Javad Kavousian, Masoud Geramipour, , Mehdi Arabzadeh
Monthly Journal of Psychological Science
2022
3
Representation of qualitative-descriptive evaluation experience in primary schools
Jamal Mortazavi, Ali Hosseinikhah, Masoud Geramipour, Balal Izanloo
School Administration
2022
4
The Optimal Cognitive Diagnostic Model (CDM) for Grammar Section of MA Entrance Examination of State Universities for EFL Candidates
Masoud Geramipour, Hossein Talebzadeh, Somayeh Mahdi
2021
5
Rasch testlet model and bifactor analysis: how do they assess the dimensionality of large-scale Iranian EFL reading comprehension tests?
Masoud Geramipour
Language Testing in Asia
2021
6
Selecting the Best Fit Model in Cognitive Diagnostic Assessment: Differential Item Functioning Detection in the Reading Comprehension of the PhD Nationwide Admission Test
Niloufar Shahmirzadi, masood Sayyari, Hamid Marashi, Masoud Geramipour
Journal of Language and Translation
2020
7
Item-Focused Trees Approach in Differential Item Functioning (DIF) Analysis: A Case Study of an EFL Reading Comprehension Test
Masoud Geramipour
Journal of Modern Research in English Language
2020
8
A Gender-Related Differential Item Functioning Study of an English Test
Masoud Geramipour, Niloufar Shahmirzadi
Journal of Asia TEFL
2019
9
The development of Teacher Academic Emotions (TAE) Scale
Masoud Geramipour, Mahdi Shariatmadari, Somayeh Mahdi
Journal of Pedagogical Research
2019
10
Application and Comparison of Multidimensional Latent Class Item Response Theory on Clustering Items in Comprehension Tests
Masoud Geramipour, Shahmirzadi Niloufar
Journal of Asia TEFL
2018
11
Dimensions of Changeability of Futuristic Organizations: Need of Organizations in Change Environment
Najme Jalalian, Masoud Geramipour
Journal of Data Processing
2018
12
Designing and Validating a Researcher's Competency Assessment Tool for Iranian Researchers-
Feizy Tahereh, Afsaneh Omidi Morad, Masoud Geramipour, Roksana Mirkazemi
International Journal of Information Studies
2017
13
Investigating Chaushen Chen Perceived Risk Model in E-Banking Customer s Services - Case Study Tehran State Bank Customers
Hamid Reza Homayfar, Masoud Geramipour, Ahmadi Ali Akbar
journal of administrative management, education and training
2017
14
Relationship between Metacognitive Knowledge and Mathematics Achievement
Seyede masoome Mohammaddost zare, Masoud Geramipour
journal of administrative management, education and training
2016
15
Determining the Effectiveness of Positive Psychotherapy Intervention on
, , Masoud Geramipour
MITTEILUNGEN SAECHSISCHER ENTOMOLOGEN
2015
16
A Mixed Method Research for Finding a Model of Administrative Decentralization
, , Masoud Geramipour,
International journal of asian social science
2015
17
شناسایی عوامل روانی - اجتماعی پیش از ازدواج بر موفقیت ازدواج: بررسی تجارب زیسته زنان و مردان متأهل موفق از دوره پیش از ازدواج
محمدمهدی بهادرمطلق, محسن رسولی, مسعود گرامی پور, فرشاد محسن زاده
علوم روانشناختی
1403
18
طراحی الگوی جامع و اثربخش سنجش تکوینی برای فیزیک دورهی متوسطه
مینا سلیمیان ریزی, مسعود گرامی پور, علی حسینی خواه, مرجان کیان
رهبری آموزشی کاربردی
1403
19
نقش میانجی توانمندی ایگو در تاثیر سبک های دلبستگی بر کارکردهای اجرایی در افراد دارای آسیب شناختی خفیف
مریم محمدی, مهناز شاهقلیان قهفرخی, محمد حسین عبداللهی, مسعود گرامی پور
تازه های علوم شناختی
1402
20
ارزیابی تکوینی کلاس های مازی دانشگاه ها در زمان همه گیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد
مرضیه منیری, مسعود گرامی پور, حسن رستگارپور
پژوهش در نظام های آموزشی
1402
21
ارزیابی تکوینی کلاس های مجازی دانشگاه ها در زمان همه گیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد
مرضیه منیری, مسعود گرامی پور, حسن رستگارپور
پژوهش در نظام های آموزشی
1402
22
مدل جامع مشارکت شهروندی، مورد پژوهش: شهر تهران
حسین نمازیان, زهرا فروتنی, عطیه بحرانی, مسعود گرامی پور
مدیریت سازمان های دولتی
1401
23
انطباقیابی آموزشی و فرهنگی آزمون ریاضی پال 2سنجش فرآیندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده در ایران
حمید خانی پور, مبینا رادفر, مائده پورطرق, مسعود گرامی پور
روانشناسی شناختی
1401
24
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی
خدیجه جمشیدی مقدم, مرجان کیان, مسعود گرامی پور, احسان خاندوزی
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
1401
25
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر هوش هیجانی
عفت عباسی, مسعود گرامی پور
فصلنامه علمی تدریس پژوهی
1401
26
طراحی و تبیین مدل تمدن سازمانی، پژوهش موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان
حسین نمازیان, زهرا فروتنی, عطیه بحرانی, مسعود گرامی پور
مدیریت سازمان های دولتی
1401
27
نقش معلم در بهبود مهارت خواندن دانش آموزان دوره اول ابتدایی: مطالعه پدیدارشناسانه
اعظم حمیدی نصرآباد, علی حسینی خواه, مسعود گرامی پور, حسین قاسم پور مقدم
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت
1401
28
شاخص های روان سنی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدر
سعید کیانی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مسعود گرامی پور
اندازه گیری تربیتی
1401
29
شاخص های روان سنجی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی: نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدرج
سعید کیانی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مسعود گرامی پور
اندازه گیری تربیتی
1401
30
سرمایه اجتماعی به مثابه راهبرد تحقق تاب آوری سازمانی برای بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط پژوهشی با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد
سید مجتبی حسینی فرد, طاهره فیضی, مسعود گرامی پور
مدیریت سرمایه اجتماعی
1400
31
کاربرد مدل درخت های راش در آشکارسازی کنش افتراقی سوال (موردمطالعه: آزمون های استخدامی نیروی انتظامی ج.ا. ایران)
حمیدرضا کرمی, مسعود گرامی پور, اصغر مینایی
منابع انسانی ناجا
1400
32
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
ژابیز گلزار مقدم, مرجان کیان, مسعود گرامی پور, یوسف مهدوی نسب
پژوهش در برنامه ریزی درسی
1400
33
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین ویژگی شخصیتی عزم با درگیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: ارائه یک مدل ساختاری
علیرضا روحی, جواد کاوسیان, مسعود گرامی پور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
علوم روانشناختی
1400
34
ارائه مدل فرایند اجرای رویکرد مدیریت دولتی در برنامه های توسعه ایران با استفاده از راهبرد پژوهش ترکیبی
هادی محمدزاده سلطانمرادی, طاهره فیضی, مسعود گرامی پور, مهدی یدالهی
مدیریت دولتی
1400
35
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سوال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیه سازی شده و داده های واقعی آزمونهای سرنوشت ساز ناجا
حمیدرضا کرمی, مسعود گرامی پور, اصغر مینایی
اندازه گیری تربیتی
1400
36
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر
اکرم ورمزیار, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
نظریه و عمل در برنامه درسی
1400
37
مطالعه ویژگی های روان سنجی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی 93 با تأکید بر شناسایی کنش افتراقی سوالات با احتساب اثر حدس
احمد رضایی, محمدرضا فلسفی نژاد, علی دلاور, مسعود گرامی پور
فصلنامه علمی راهور
1400
38
طراحی و تبیین الگوی جامع هوش مدیریتی (موردمطالعه: اداره کل آموزش وپرورش استان قم)
محمد مهدی نجفی شهرضا, سید علی اکبر احمدی, سید محمد حسین کمانی, مسعود گرامی پور
پژوهش های مدیریت منابع انسانی
1399
39
طراحی الگوی مدرسه خلاق برای دوره ابتدایی و اعتباربخشی آن از دیدگاه متخصصان
صدیقه یاسمی, علی حسینی خواه, مرجان کیان, مسعود گرامی پور, افضل السادات حسینی
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
1399
40
کارکرد افتراقی سوال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سوال های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97
سمیه سعادتی, علی مقدم زاده, اصغر مینایی, مسعود گرامی پور
راهبردهای شناختی در یادگیری
1399
41
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی
صدیقه یاسمی, علی حسینی خواه, مرجان کیان, مسعود گرامی پور, افضل السادات حسینی
نوآوری های آموزشی
1399
42
تبیین کارکردهای حوزه و روحانیت در ارتقای تاب آوری و امنیت اجتماعی در شرایط تحریم
سید مجتبی حسینی فرد, طاهره فیضی, مسعود گرامی پور, سید حسین اخوان علوی
پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی
1399
43
بررسی سوگیری در سوالات درک مطلب آزمون مقطع دکترای رشته زبان انگلیسی تحت سنجش تشخیصی شناختی
نیلوفر شهمیرزادی, مسعود سیری, حمید مرعشی, مسعود گرامی پور
پژوهش های زبانشناختی در زبانهای خارجی
1399
44
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI)
ناهید حمل دار, مسعود گرامی پور, بیوک تاجری
فصلنامه تخصصی روان سنجی
1398
45
شناسایی مدل «DNA سازمانی» در سازمان صداوسیما
سعید عابدینی, طاهره فیضی, محمدعلی سرلک, مسعود گرامی پور
آینده پژوهی ایران
1398
46
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سوال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک
مسعود گرامی پور, مریم مقدسین, ریحانه رضازاده
اندازه گیری تربیتی
1398
47
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ سوال
مختار سلگی لرستانی, مسعود گرامی پور
روان سنجی
1398
48
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال
مسعود گرامی پور, مریم مقدسین, ریحانه رضازاده
اندازه گیری تربیتی
1398
49
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و مهارتهای شناختی
هما شاهرکنی موسوی, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
پژوهش های تربیتی
1398
50
تبیین و آسیبشناسی الگوی جاری مدیریت دولتی در ایران
هادی محمدزاده سلطانمرادی, طاهره فیضی, مسعود گرامی پور, مهدی یدالهی
مدیریت دولتی
1398
51
تأثیر خصیصه های شخصیتی بر تأثیرپذیری از رسانه ها براساس ابعاد شخصیتی MMPI
مسعود مهرابی, مسعود گرامی پور, سیدمحمد مهدی زاده
جامعه، فرهنگ، رسانه
1397
52
مدل ساختاری روابط بین تصویر بدنی، باورهای غیرمنطقی و سلامت روان در متقاضیان جراحی زیبایی
زهره حسینی, احمد کربلایی محمدمیگونی, مسعود گرامی پور
اندیشه و رفتار در روان شناسی بالینی
1397
53
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار خودارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان
پروین روشن قیاس چرمهینی, مرجان کیان, مسعود گرامی پور
پژوهش در تربیت معلم
1397
54
تأملی پدیدارنگارانه بر مولفه های اجرای برنامه درسی در مدارس ابتدایی: دیدگاه مدیران
شهربانو حسنی, علی حسینی خواه, مسعود گرامی پور, غلامحسین حاجی حسین نژاد
مدیریت مدرسه- دانشگاه کردستان با همکاری انجمن مدیریت آموزشی
1397
55
منطق برنامه درسی گرایش علمی کاربردی کشاورزی با رویکرد کارآفرینی
حسین نیک فرجام, علی حسینی خواه, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی
1397
56
طراحی مدل تثبیت شغلی با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد
هاجر آرامون, طاهره فیضی, مسعود گرامی پور
مدیریت سازمان های دولتی
1397
57
رابطه ارزشیابی برای یادگیری و استفاده دانشآموزان از راهبردهای شناختی و فراشناختی یک مدل چند سطحی
الهام اشترانی, مسعود گرامی پور, بلال ایزانلو
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
1397
58
تثبیت شغلی ایدهای نو در ادبیات ترک خدمت
هاجر آرامون, طاهره فیضی, مسعود گرامی پور
علوم مدیریت ایران
1396
59
مدل پردازی تاثیر هوش هیجانی بر رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان
سکینه فردوسی مازندرانی, مسعود گرامی پور
مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری
1396
60
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل
سمیه بخشی پریخانی, مسعود گرامی پور, ناصر احمدی
اندازه گیری تربیتی
1396
61
تثیر اندازه گیری مبتنی بر برنامه درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی
مسعود گرامی پور, اصغر مینایی
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1396
62
کنش افتراقی سوال (DIF) و آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت در آزمونهای کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور
مسعود گرامی پور, رمضانی صدر اعظم, احمد رضایی, لیلا نوروزی, فرانک مختاریان
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
1396
63
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری
احمد رضایی, مسعود گرامی پور
فصلنامه تخصصی روان سنجی
1396
64
تاثیر فعالیتهای زبان اموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 5-6 ساله در مراکز پیش دبستانی
نیوشا باقری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
خانواده پژوهی
1395
65
کنش افتراقی سوال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری
مسعود گرامی پور, احمد رضایی, اعظم رمضانی صدر, لیلا نوروزی
اندازه گیری تربیتی
1395
66
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد
ناهید حمل دار, مسعود گرامی پور
فصلنامه تخصصی روان سنجی
1395
67
تاثیر فعالیتهای زبان آموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 6-5 ساله در مراکز پیش دبستانی خصوصی شهرستان لنگرود
نیوشا باقری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
خانواده و پژوهش
1395
68
تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارتهای حل مسئله در دختران
خیرقدم صبوری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1395
69
سطح بندی توانایی های عمومی و تخصصی پژوهشگران کشور براساس آزمون RAAT راهنمایی برای بهبود آموزش و پژوهش در آموزش عالی
طاهره فیضی, افسانه امیدی مراد, مسعود گرامی پور, مریم نظری, زهرا ترکاشوند
فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی
1395
70
نقش واسطه ای سلامت روان در رابطه میان باورهای مذهبی و سلامت سازمانی (مورد مطالعه دانشگاههای دولتی شهرتهران)
نجمه جلالیان, مسعود گرامی پور, محمود برجعلی
فرهنگ مشاوره و روان درمانی
1395
71
کاربرد مدل چندگزینه ای در تحلیل سوال و مقایسه برازش و آگاهی آن با مدل سه پارامتری (مورد بخش زیست شناسی آزمون سراسری 1391)
بلال ایزانلو, مسعود گرامی پور, علی ترکاشوند
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
1395
72
رابطه کیفیت برنامه درسی معارف دینی و نگرش مذهبی کودکان
مسعود گرامی پور, مرجان کیان, مریم کی خواهی
علوم انسانی اسلامی
1395
73
تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارت های حل مسئله در دختران پیش دبستان استان تهران
خیرقدم صبوری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1394
74
ارزیابی تخته هوشمند به عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری آموزشی اورت راجرز
سیما سالاروندیان, علی حسینی خواه, مسعود گرامی پور
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1394
75
روابط چند گانه دینداری با مولفه های روانشناختی (بر اساس نظریه ریف)
مهدی مولایی یساولی, مسعود گرامی پور, هادی مولایی یساولی, داوود کشاورز
پژوهشهای اجتماعی اسلامی
1394
76
طراحی و تبیین مدل حاکمیت عمومی با استفاده از روش رویش نظریه ها مورد مطالعه سازمان های دولتی استان فارس
طاهره فیضی, علیرضا موغلی, مسعود گرامی پور, رضا زارع
مدیریت فردا
1394
77
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزشی استادان توسط دانشجویان در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
هادی قاسمی, آرزو ابن اجمدی, معزی زاده مریم, مسعود گرامی پور
دندانپزشکی
1394
78
تاثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی
عبدارحمان جریحی, هاشم فردانش, مسعود گرامی پور
روانشناسی تربیتی
1394
79
ارزیابی تخته هوشمند به عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اورت راجرز
سیما سالاروندیان, علی حسینی خواه, مسعود گرامی پور
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1394
80
ارزیابی و مقایسه مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 ساله شهرستان ایوان غرب
صدیقه یاسمی, مرجان کیان, مسعود گرامی پور
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1394
81
ارزیابی توان آماری تحلیل رگرسیون لوجستیک در آشکارسازی کنش افتراقی سوال های آزمون
مسعود گرامی پور
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
1393
82
تدوین ابزاری جهت سنجش مولفه های کیفیت محیط تدریس و یادگیری در علوم رفتاری از نظر صاحبنظران و دانشجویان با رویکرد کیفی
احمد رضایی, مسعود گرامی پور, مرجان کیان
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت
1393
83
مقایسه قدرت آزمون نسبت درستنمایی مبتنی بر مدل پرسش-پاسخ(IRT) با روش تحلیل عاملی ت ییدی در شناسایی کنش افتراقی سوالات(DIF) به منظور اطمینان از عادلانه بودن سنجش در آزمون های سرنوشت ساز
مسعود گرامی پور, محمد رضا فلسفی نژاد, علی دلاور, نورعلی فرخی
اندازه گیری تربیتی
1391
84
شناسایی عوامل انگیزش اساتید در دانشگاه پیام نور استان تهران
طاهره فیضی, مسعود گرامی پور, بهنام شهائی
فصلنامه مدیریت دولتی- دانشگاه تهران
1391
85
معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان نامه های کارشناسی
طاهره فیضی, مسعود گرامی پور
چشم انداز مدیریت دولتی
1390
86
تعیین مدل بهینه تشخیصی شناختی (CDM) بخش دستور زبان مجموعه زبان انگلیسی کنکور سراسری کارشناسی ارشد
مسعود گرامی پور, حسین طالب زاده, سمیه مهدی
جستارهای زبانی
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
بررسی تاثیر ویژگیهای تحصیلی و عزت نفس بر یادگیری خودگردان دانش آموزان
الهام اشترانی, مسعود گرامی پور, بلال ایزانلو
دومین کنگره ملی روانشناسی -
1395/08/19
شفاهى
2
بررسی تاثیر ویژگیهای تحصیلی و جنسیت بر یادگیری خودگردان در دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر همدان
الهام اشترانی, مسعود گرامی پور, بلال ایزانلو
کنفرانس بین المللی روانشناسی علوم تربیتی و رفتاری - ایران
1395/03/22
شفاهى
3
رابطه دانش فراشناخت با پیشرفت ریاضی
سیده معصومه محمددوست زارع, مسعود گرامی پور
- ایران
1395/02/30
شفاهى
4
ساخت ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ی ابتدایی براساس اسناد معتبر ملی و بین المللی در حوزه ی تربیت معلم
پروین روشن قیاس چرمهینی, مرجان کیان, مسعود گرامی پور
همایش ملی تربیت معلم - ایران
1395/02/11
شفاهى
5
بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری بر اساس رویکردهای جدید اندازه گیری (IRT)
احمد رضایی, مسعود گرامی پور, مرجان کیان
اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه - ایران
1394/08/09
شفاهى
6
ساخت و بررسی ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر اصفهان
مرجان کیان, پروین روشن قیاس چرمهینی, مسعود گرامی پور
کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری - ایران
1394/05/22
شفاهى
7
آموزش و سنجش مهارت های اجتماعی به کودکان پیش دبستانی
صدیقه یاسمی, مرجان کیان, مسعود گرامی پور
دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی - ایران
1394/03/15
شفاهى
8
چگونگی آموزش و سنجش مهارت های اجتماعی به کودکان پیش دبستانی
صدیقه یاسمی, مرجان کیان, مسعود گرامی پور
دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی - ایران
1394/03/15
شفاهى
9
بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار کیفیت یادگیری در علوم رفتاری بر اساس رویکردهای جدید اندازه گیری (IRT)
احمد رضایی, مسعود گرامی پور
کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی - ایران
1393/12/18
شفاهى
10
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه رهبری مدرسه بر اساس مدل مرزانو
هادی رضایی, مسعود گرامی پور
کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی - ایران
1393/12/18
شفاهى
11
بررسی و مقایسه مولفه های کیفیت یادگیری در رشته های علوم رفتاری دانشگاه های تهران بر اساس نظریه یادگیری شناختی تجدید نظر شده بلوم
احمد رضایی, مسعود گرامی پور, مرجان کیان
کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی - ایران
1393/12/18
شفاهى
12
بررسی و مقایسه مولفه های کیفیت تدریس در رشته های علوم رفتاری دانشگاه های تهران
احمد رضایی, مسعود گرامی پور
اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی - ایران
1393/08/24
شفاهى
13
هنجاریابی و تهیه پروفایل ابزار کیفیت یاد گیری در علوم رفتاری
احمد رضایی, مسعود گرامی پور
اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی - ایران
1393/08/24
شفاهى
14
بررسی ابعاد و مولفه های نرمش پذیری سازمان ها ی آینده گرا در برابر تغییرات آینده
نجمه جلالیان, مسعود گرامی پور, مریم حرمحمدی
کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21 - ایران
1393/05/16
شفاهى
15
ت ثیر فرهنگ بر عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی
علیرضا هوشمند, مسعود گرامی پور
همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش - ایران
1392/12/05
شفاهى